Special Offer

Author

Cinta Sampai Bertikam.. Dahsyat...

Salam Semua...

Selamat pagi.. Ari ni tak de lak berita awal pagi pilihan NBL.. Tapi apapun duk belek-belek berita terbaca la tentang bekas kekasih yang sanggup menikam kekasihnya.. Adoi... Giler talak... Orang da tak nak tu buat apa nak dipaksa-paksa. Seksa jiwa.. Ganas sungguh orang zaman skang bercinta. Frust sikit je upah orang bunuh, tak pun lempang sepak teranjang. Kalau dlu takat maki je. Tapi skang semua naik kepala and badan. Tu bukan namanye cinta. Kepada perempuan janganlah menjadi "HAMBA CINTA".
_________________________________________________________________________________
KUANTAN: Berang selepas gagal mendapatkan nombor telefon baru bekas kekasihnya, seorang lelaki bertindak kejam apabila menikam lengan dan paha kiri gadis berkenaan sebelum melarikan motosikal mangsa dalam satu kejadian di Bandar Jengka, Maran, kelmarin.

Tindakan gila buruh berusia 28 tahun itu tidak berakhir di situ apabila dia meninggalkan mangsa yang berusia 23 tahun di tepi jalan mengerang kesakitan sebelum diselamatkan orang ramai yang menghantarnya ke hospital untuk menerima rawatan.
Difahamkan, pasangan kekasih berkenaan baru memutuskan ikatan cinta mereka kira-kira seminggu lalu membuatkan suspek yang masih tergila-gilakan mangsa hilang pertimbangan seakan-akan ‘gila talak’.
Pegawai Turus Urusetia Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Asisten Superintendan Noor Asyikin Syamsuri berkata, dalam kejadian jam 9.30 pagi itu, mangsa baru keluar dari sebuah kedai makan menuju ke motosikalnya sebelum terserempak dengan bekas teman lelakinya.
Katanya, suspek terus mengekori mangsa hingga ke tempat letak motosikal di depan kedai makan berkenaan sebelum meminta nombor telefon barunya.
“Gadis yang bekerja sebagai jurujual enggan melayan pertanyaan itu terus meninggalkan suspek.
“Suspek mengejar mangsa dan mengarahkannya memberhentikan motosikal ketika tiba di tempat kejadian,” katanya ketika ditemui di sini, semalam.


Noor Asyikin berkata, suspek berkali-kali meminta gadis berkenaan memberitahu nombor telefon barunya, namun mangsa tetap berkeras enggan berbuat demikian menyebabkan berlaku pertengkaran antara mereka.


“Berang selepas permintaannya ditolak, secara tiba-tiba suspek mengeluarkan pisau dan menikam lengan dan paha kiri bekas kekasihnya itu menyebabkan mangsa rebah berlumuran darah,” katanya.


Menurutnya, mangsa kemudian merayu meminta pertolongan lelaki berkenaan menghantarnya ke hospital mendapatkan rawatan dan suspek bersetuju menghantar bekas kekasihnya itu menaiki motosikal gadis itu.


“Ketika dalam perjalanan mangsa menyedari suspek tidak membawanya ke hospital sebaliknya ke destinasi lain menyebabkan gadis berkenaan terjun dari motosikal diboncengnya
“Menyedari keadaan berkenaan, suspek bertindak memecut motosikal milik bekas kekasihnya itu dan meninggalkan gadis terbabit mengerang kesakitan di tepi jalan,” katanya.


Bagaimanapun, katanya, mangsa diselamatkan orang ramai yang menyaksikan kejadian itu sebelum dibawa ke hospital untuk mendapatkan rawatan dan keadaannya kini dilaporkan stabil.
Menurutnya, polis sedang giat memburu suspek dan identitinya sudah dikenal pasti.


“Kes berkenaan masih dalam siasatan lanjut mengikut Seksyen 394 Kanun Keseksaan,” katanya. _________________________________________________________________________________
Alam percintaan ada yang indah ada yang indah. Seperti lagu Kain Cinta Putih.. Cinta itu perlu dicorakkan. Tapi kalau da corak warna warni, cantik-cantik tapi apa yg dicorakkan tu rosak adakah kain itu diperlukan lagi.,. Buang je la dalam tong sampah... Perempuan yang selalu kena pelempang sepak terajang lelaki ni tolong la sedar sikit yang lelaki tu tak layak utk miliki anda. Kecuali anda (wanita) betul2 perangai macam betina.. Tolong la tahu bezakan kasih sayang dan dipergunakan.. Tolong la jadi manusia yang asertif.. Anda yang tentukan hidup anda bukan pasangan anda...

SUMBER:HARIAN METRO

P/S: WANITA PERLU DIBERI KESEDARAN. NAMUN ARI NI BUKAN WANITA JE JADI HAMBA CINTA, LELAKI PUN ADA. TAK KISAH LA LELAKI KE WANITA KE, ANDA PERLU TAHU APA MAKNA KASIH SAYANG. JANGAN ANDA DIPERGUNAKAN. JANGAN JADI HAMBA CINTA MANUSIA...
1 Komentar untuk "Cinta Sampai Bertikam.. Dahsyat..."

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top