Special Offer

Author

What's For Breakfast?

Assalamualaikum

Alhamdulillah ari ni perut da makin better. Da boleh mkn nasi da.. Semalam pun da bleh abiskan sepinggan.. Syukur Ya Allah... Ok la.. Semalam mmg da aim nasi himpit untuk breakfast ari ni. So ari ni datang la awal sebab nk pergi tapau ngan member aku Huda


Sampai kat kedai terus jdi bengong sat tak tahu nk pilih apa.. Hati da berbelah bagi nk amik yg mana satu nih.
Last-last amik nasi himpit kuah kacang je la. Finally dpt jugak mkn.. Nk tunggu mkn yang mama buat kena balik kampung. Nampaknye kena mkn yg kat kedai la dulu. 


Nasi himpit die ok la leh masuk tekak. Ok bai.. *burping.. Alhamdulillah... 

P/S: Kenyang perut senang hati or kenyang perut mengantuk?


Tag : emovere, personal
5 Komentar untuk "What's For Breakfast?"

kenyang perut, mesti mengantuk..tengok gambar makanan tu, teringin pulak nak makan lontong...

@zila : sedap yum yum,,

@nur anis: hehe.. tpi kuah die rasa mcm rendang sikit.. nnti nk try lontong lak.. :)

nasi impit kuah kacang mmg sedap..
yg penting rasa kuahnya... :)

kenyang perut senang hati naniey..hehehe

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top