Special Offer

Author

Selamat Menyambut Ramadhan 1433H

Assalamualaikum

Esok semua umat Islam akan berpuasa...*excited
Puasa bukan sekadar menahan lapar dan dahaga je.
Dan jangan jadikan puasa sebagai alasan utk tidak melakukan itu dan ini.
Time berbuka plak jangan la rambang mata nk beli itu ini kat bazar ramadhan..
Lepas tu solat tawarih tarawih.


Tahun ni tahun kedua menyambut ramadhan tanpa family..
Tahun ni tahun kedua aku bersahur seorang diri.
Mungkin bersahur dan mungkin tidak...
Tahun ni aku tak jalan 1 jam lagi ulang alik ke tempat keje mcm tahun lepas.
Tahun ni jalan 15 minit je.
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak dan Selamat Berpuasa utk semua umat Islam di seluruh dunia.
Kat Bahrain da puasa ari ni. Esok Malaysia plak..
Jangan lupa niat puasa..[Lafaz Niat Puasa Bulan Ramadhan]
Jangan plak buat perkara yang membatakan puasa.. Tau tak apa perkara yang membatalkan puasa? Ingat-ingat lupa? Meh baca [Perkara Yang Membatalkan Puasa]
Menurut Imam Al Ghazali Puasa ada Tingkatnya/Kedudukan.  [Tingkat Puasa dlm Islam Menurut Imam Al Ghazali].

Ok la.. Di sini aku memohon ampun dan maaf andai kata entri aku ni menyakitkan hati kecik korang. Rasanye tak de kot. Aku hanya insan biasa yang setiap hari buat silap.


P/S: Sendirian  ku menyambut Ramadhan pertama..
11 Komentar untuk "Selamat Menyambut Ramadhan 1433H"

salam ramadhan :))...semoga ramadhan kali ini membawa keberkatan kepada kita semua

selamat berpuasa buat nanie jugak... mlm ni pegi terawih tak ?

Selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak.

selamat berpuasa nanie.. :)
awal ramadhan ni jom lah sahur, pahala tau..

salam ramadhan al mubarak dik ..
semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan penuh keberkatan tahun ini .. insyaallahh ;)

samalah kita naniey ayu pun tahun ke 2 puasa tanpa family disisi..huhu..salam ramadhan dear ;-)

samalah kta naniey..sweety pun smbut ramadhan pertma n seterusnya sorg diri..huhu..sebak je rasa..

salam ramadhan... sabar ya.. :)

salam ramadhan n selamat berpuasa :-)

Selamat berpuasa >.<
http://nothim-tosay.blogspot.com/2012/07/selamat-berpuasa.html

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top