Special Offer

Author

Tekak Melayu

Assalamualaikum...

Sedar tak sedar da esok da Isnin.. Dua org lagi adik aku da nak balik.. Time Flies!! Minggu terakhir dirumah sebelum kembali ke KL.. Mesti byk benda pending..

Td lapar sgt so masak la spagetti ngan cream of mushroom sbb nk buat carbonara tu mcm leceh plus ari ni sgt la letih.. Aku buat sikit je sbb aku tak yakin fams aku ni leh telan.. Sekali mmg betul la.. Mama and adik je leh telan.. Yg lain semua out.. Da memang tekak melayu, susah la bile makan makanan org itali. Hahaha.. Apapun yg penting masing2 ada hak yg tersendiri.. Aku pun ada benda yg tak leh telan :)
Korang cerewet tak bab makan??

6 Komentar untuk "Tekak Melayu"

sama jgk, langsung xprefer makan spageti.. :)

nur pun cerewet gak sikit2..hihihi.
tapi kalau umah org tu, telan jee..hihihi

samalah kita, tapi kkdg wat jugak hehehe

dya semua ngap kecuali udang..hihi

tengok keadaan kot hehe..tp klau ada udang lg bezt

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top