You don’t have to be big. You have to be remarkable

Jana Pendapatan Mudah Dalam USD

Jana Pendapatan Dalam USD | Buat Duit Dalam USD | Jana Pendapatan Secara Online | Buat Duit Online | Buat Duit Dengan Blog


Assalamualaikum

Kedudukan mata wang masih di atas paras RM4. Kalau nak membeli tu rase rugi je. Tapi kalau dapat jana pendapatan dalam USD memang masyuk.. Yang tak best tak leh nak shopping banyak macam sebelum duit jatuh. Lol.. Tapi dengan adanya pendapatan sampingan boleh je kan..


Ok hari ni saya nak share macam mane nak jana pendapatan dalam USD ala-ala nuffnang tapi dalam USD. Bila dah cukup 5USD dah boleh cashout dah. Tapi kalau tak nak cashout lagi boleh la setup nak tunggu USD10 ke baru nak cashout kan.  Apa yang kalian perlukan hanya masukkan kod pengiklanan seperti Nuffnang je dan tunggu approve dari pihak apa yang saya nak kongsikan hari ni adalah mengenai PopAds.

PopAds merupakan satu rangkaian pengiklanan berbayar dalam bentuk popup. Tak nak cerita panjang lebar sebab kalian pun malas nak membaca kan..kan..kan.. Oleh itu meh nak kongsikan pendapatan dengan PopAds. 

Best kan? Alhamdulillah boleh la tampung shopping kehendak hati. Nak jugak? Ikut langkah kat bawah ni

  • 1.Klik Banner di bawah ni untuk mendaftar. 

PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork

  • 2. Dah daftar, kemudian buka email untuk aktifkan akaun.

  • 3. Akaun dah berjaya aktif. Tahniah! Belum boleh iklan lagi. Masukkan detail yang diperlukan dulu. Dalam masa 24 jam pihak PopAds akan approve permohonan . 
  • 4. Bila dah approved boleh la install code iklan dalam blog. Dah siap! Selamat menjana pendapatan dengan PopAds.



Sekadar untuk berkongsi bahawa PopAds ini bukan scam dan tipu. Dah 4 kali withdraw. Withdraw masuk paypal dulu. Last month baru cashout paypal. Boleh la nak berbelanja untuk memenuhi kehendak sendiri.


Sekian sahaja perkongsian hari ini.. Selamat menjana pendapatan. Selamat bekerja!

6 Comment for "Jana Pendapatan Mudah Dalam USD"

menarik ni, great piece of sharing... :-)

Salam sis nak tanya.. Kalau iklan popsads ni boleh ke bila kita ada iklan nuffnang? Nuffnag tak tarik status glitterati ke?

wah mcm best je..
Nak try jugak la..
Thanks share info best ni..:)

Thanks share. Saya dah jadi popads publisher lebih kurang setahun lepas. Popads ni memang legit Dan membayar.

Assalammualaikum...

tahniah dapat tambah pendapatan dengan pop add nie... nilai USD ..

mselim3

pls: terima kasih sudi berkongsi

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top