You don’t have to be big. You have to be remarkable

Cara Hilangkan Jerawat Teruk Dalam Masa 2 Minggu

Cara Hilangkan Jerawat Teruk Dalam Masa 2 Minggu | Ubat Jerawat Paling Berkesan | Tidact Gel | The Most Effective Product For Acne In Malaysia | Produk Untuk Kulit Muka Jerawat


Assalamualaikum

A few weeks ago salah makan and heavy breakout. Damn so stress... Bile breakout memang tak dapat nak buat microneedling treatment. Skip sokmo! Di sebabkan Dalacin-T dah imun dan juga Benzac 5% pun dah imun, misi mencari ubat sapu yang baru. At the moment masih belum berani nak consume pil, ubat or anything yang boleh menganggu hormon sebab takut nanti jadi benda lain pulak.

Setelah gigih google cari produk apa yang berkesan untuk menghapuskan jerawat secara luaran; ramai yang recommend gune tidact gel. Lepas tu baca pulak honest review dari blogger yang gune tidact memang berkesan. 

Dah set dalam otak nak cari tidact. Gigih ke Guardian dan Watson cari tapi tak de pulak. Lepas tu pergi ke Health Lane Pharmacy, Alhamdulillah ada. *happyface*. Tapi gel tu tak de kat display rack, kena mintak kat kaunter farmasi dengan pharmacist. Baru tau yang tidact ni ubat kawalan, sama macam Dalacin-T juga. Harga pun lebih murah Tidact dari Dalacin-T. 

Tidact Gel ni memang produk khas untuk merawat acne vulgaris atau jerawat yang serius. Jerawat serius macam mane? Jerawat serius macam gambar kat kotak tidact ni. Produk ni ada paraben and fyi untuk preservative. Oh ye, based on honest review pengguna tidact, yang ada jerawat pasir pun boleh pakai and hilang. So boleh la gune sesapa yang ada masalah jerawat pasir tu.

Review

  1. Harga murah - depend pada farmasi. Yang saya beli ni RM18++
  2. Gel based dan tidak mengeringkan kulit saya. Sejuk je bile apply.
  3. Jerawat cepat kecut dan hilang.

Repurchase? Yes!

Sekian sahaja review kali ni. Selamat mencuba untuk kalian yang struggle dengan acne. Kite same! Lol.
0 Comment for "Cara Hilangkan Jerawat Teruk Dalam Masa 2 Minggu "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top