You don’t have to be big. You have to be remarkable

Personalized Gift Untuk Yang Tersayang Dengan Printcious

Personalized Gift With Printcious | Idea Hadiah Istimewa Untuk Yang Tersayang | Personalized Gift Murah Dan Unik


Assalamualaikum 
 

Masih terfikir-fikir hadiah apa yang nak diberikan pada yang tersayang? Jom 'personalized gift' untuk yang tersayang. Hanya dengan meletakkan gambar, kata-kata pada hadiah yang ingin diberikan pastinya memberikan nilai sentimen yang tersendiri dan semestinya orang yang dapat hadiah dari kalian sentiasa ingat pada kalian. *excitedface*  


Di Printcious terdapat banyak pilihan hadiah yang kalian boleh personalized untuk diberikan pada yang tersayang ataupun untuk diri sendiri.  Printcious.com  dengan tagline "Precious Gifts From Your Heart” menawarkan pilihan seperti T-Shirts, Mugs, Cushions, Phone Cases, Ceramic Tiles, Puzzles, Mousepads, Mini Tees yang bolah anda design sendiri serta Princtious memberikan jaminan 100% kepuasan untuk pelanggan. Jadi tunggu apa lagi, jom design hadiah untuk yang tersayang. Untuk diri sendiri pun boleh. Kalau kalian tengah buntu nak bagi hadiah apa untuk ulang tahun perkahwinan, hari jadi, kawan-kawan nak grad, birthday party untuk anak member, nak bagi kat boss boleh la tengok kat Printcious ni. Sesuai untuk semua jenis events dan untuk pelbagai peringkat umur.

Tak susah pun nak order di Printcious. Kalian kena register dan kemudian boleh pilih hadiah apa yang kalian nak bagi dan boleh personalized your gift. Contoh saya suke mug dan saya nak personalized my own mug which memang everyday saya minum coffee dan semestinya saya menggunakan mug setiap hari. 

Contoh macam kat bawah ni. 

 1) Pilih nak mug warna apa kemudian klik Customise It

 2) Masukkan gambar/kata-kata yang kalian nak letak. Contohnya saya letak muka saya dan tagline #ctholder dan juga details. Klik Done.

3) So macam ni la bentuk mug yang dah siap. Mudah kan? Then add to cart, buat pembayaran dan tunggu barang sampai. Jimat duit tambang untuk keluar pergi kedai gift. Hehe.


Nak jugak macam ni? Terjah Printcious sekarang 


Address:
No. 30, First Floor, Jalan Tiara 4,
Bandar Baru Klang, 41150 Klang,
Selangor Darul Ehsan, Malaysia.

Working Hours:
Mon - Fri (9:00am - 6:00pm)
Sat (9:00am - 1:00pm)
Sun & Public Holiday (Closed)




0 Comment for "Personalized Gift Untuk Yang Tersayang Dengan Printcious "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top