Special Offer

Author

Jom Makan: Nasi Kukus Gulai Kawah

Salam Semua..

Kali ni plak dalam entri Jom Makan aku nak bawak korang pergi makan Nasi Kukus Gulai Kawah yang bertempat di Seksyen 16 Petaling Jaya. Emm nasi kukus gulai kawah ni selalunya dapat pujian sebab sedap.
Harga standard RM 4. Murah la kan. Makan mmg kenyang la. Aku makan pun kenyang melampau sampai tak abis kadang tu. So Lurviey aku yang abiskan. Thanks honey.


Enak kan dapat makan atas daun pisang ngan aroma nya. Nasi ngan ayam goreng berempah then sayur. Ayam tu korang boleh pilih nak yg mana. Mmg besar la ayam tu.

Kuah biasanya ada dua. Satu kuah daging then satu kuah ayam. Macam aku suka makan banyak kuah so mintak satu mangkuk untuk letak kuah. Syok la. Dalam kuah tu ada isi lagi.

Menyelerakan. Rugi kalau tak cuba. Nasi pak cik ni mmg laku. Ramai orang yang makan. Pak cik bukak gerai sampai pkul 1 pagi tapi before pkul 1 da tutup sebab da abis. Bukan sikit tapi banyak. Tak tahu la berapa ratus pinggan abis. Ratus ker?? Tapi rasa nya seratus tu mmg cecah la.

P/S: TIPS MAKAN NASI KUKUS GULAI KAWAH: PERUT KENA LAPAR TAHAP GASTRIK
1 Komentar untuk "Jom Makan: Nasi Kukus Gulai Kawah"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top