Special Offer

Author

l Apa Kata Hati: Hati Merajuk l

Salam Semua..

Ari ni datang sapu habuk sikit kat NBL ni. Singgah kejap2 je.. Busy...



Berbalik kepada entri di atas.. Apa kata Hati? The best person utk bercakap adalah Talk to YourSelf..
Yes.. Definitely.. Cakap dengan diri sendiri.. Aku lebih suka untuk bermonolog dengan diri sendiri daripada bercerita kepada kawan-kawan atau family.. Aku percaya setiap masalah ada penyelesaian. Am I using Defence Mechanism?? Emm perhaps not.. I dont think so. Sejak dulu apa jua masalah aku lebih suka simpan dalam hati aku. Berkongsi dengan orang memang bagus tapi tersilap luahkan aku yang sakit. So daripada sakit better tak payah cakap kan. Tuhan sentiasa ada bersama aku.

mood nak lempang betina and jantan

Hati merajuk?? Ye memang hati merajuk... Malas lagi berbicara tentang apa yang tak pasti. Aku sakit hati. Aku cemburu, Aku melankolik bla..bla..bla.. Segalanya negatif.. Oh Tidak... Sekarang aku nak fokus pada kerjaya aku dan macam mana nak dapatkan duit and tolong family.. Dan dalam masa yang terdekat aku tak mau fikir pasal tunang and kawin. Ada jodoh ada la kan. Sampai seru kawin la. Aku da malas nak amik tahu da. Balik-balik hati sakit..

Duhai hati janganlah merajuk. Masa akan menentukan segalanya. Cepat atau lambat sahaja.
Duhai hati janganlah bersedih dan be strong..



Tag : personal
0 Komentar untuk "l Apa Kata Hati: Hati Merajuk l"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top