Special Offer

Author

Semakin Yakin Dengan Keputusan itu

Salam Semua...

Wahhh... Amarah masih lagi belom reda tapi masih dalam peringkat merasionalkan pemikiran yang tidak rasional (mentally disturbed).. Arghhh aku punye suka la kan.. Aku nk cakap apa.. Kalau kau terasa ada aku kesah?? Semestinya kau orang yang aku maksudkan.. Damn it... 

Dapat Insight!!

Semalam berborak dengan Lurviey pasal masa depan dan dalam tgh borak2 tu aku semakin yakin dengan apa yang ingin aku lakukan tahun depan.. Yes... Aku sangat pasti.. Tapi macam mane nk realisasikan sebab aku kena ambil masa yang agak lama jugak la untuk dapatkan nye. Kawin? Ini bukan soal kawin.. Tapi soal lain.. Soal yang akan aku dedahkan bile betul2 da jadi.. Soal kawin tu insyaAllah panjang umur,murah rezeki tahun depan la.. Amin.. Mudah-mudahan... Good Morning and have a nice day peeps.. Isnin yang penuh dengan semangat untuk menyiapkan keje yang bertimbun-timbun. Hehe...

P/S: Entri ini ditulis bukan waktu sedang bekerja tetapi telah di scheduled kan. Harap maklum

P/S/S: Berdoa agar dapat jumpa Lurviey ari ni.. Semalam tak puas jumpe. Amin..
Tag : personal
0 Komentar untuk "Semakin Yakin Dengan Keputusan itu"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top