You don’t have to be big. You have to be remarkable

Officially Turning 24



Salam Semua... (◕‿◕✿)

19 December 2011, I'm Offically Turning 24 at 5am


Tahun ni tahun kedua aku sambut berday aku kat KL without my family cuz now I'm working. Last year pun sambut kat KL sebab ting tong nak menyiapkan thesis tapi Alhamdulillah result tip top. Last year jugak first time sambut berday ngan Lurviey and memang syiok abis la kan jdi berday girl. 19 December aku punye. Layanan special punye. Kalau ari-ari besday aku kan best. Hehe. Tapi tahun ni berday jatuh ari Isnin plak. Ari keje so no mood la nk sambut bagai. Ish..Ish..Ish... Kesian..

Budak kecik (aku) kat atas da berumur 24 tahun da Maknanye aku da hidup 24 tahun atas muka bumi ni. Alhamdulillah Allah masih memberi peluang kat aku untuk bernafas dan menghirup oksigen serta menikmati keindahan alam ciptaanNya. Walaupun kadang kala aku terleka dengan dunia dan melakukan kesilapan itu tidak bermakna aku akan terus melakukan kesilapan yang sama. Syukur Alhamdulillah, Allah masih memelihara kesihatan aku. Aku bersyukur dengan nikmat pancaindera yang telah diberikan kepada aku dan semoga aku tidak kufur nikmat yang telah dikurniakan kepada aku. Ramai manusia telah kufur nikmat dan berlagak sombong serta lupa diri sehungga memandang jijik dan hina kepada mereka yang tidak bernasib baik seperti mereka. Semoga Allah terus memelihara kesihatan aku, panjangkan umurku dan dimurahkan rezeki kepada aku. Amin. Semoga kehidupan aku ini diberkati oleh Allah S.W.T. Sekian.


P/S:  Dlu sambut berday kat rumah tapi now no more :(


Tag : personal
0 Comment for "Officially Turning 24"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top