You don’t have to be big. You have to be remarkable

Mekanofilia : Buat Seks Dengan Kereta

Salam Semua..

Make Love/Having Sex with object? Weird rite but it's true. Known as MEKANOFILIA. Nak tahu kisahnya baca kat bawah ni. Khas utk korang-korang dlm santai info dunia dengan artikel yg bertajuk BERCINTA DENGAN KERETA. (Tetiba teringat kat subjek abnormal psycho)



EDWARD SMITH sememangnya seorang lelaki yang pelik. Dia mengaku bercinta malah melakukan hubungan seks dengan kereta miliknya iaitu sebuah Volkswagen Beetle berwarna putih. Kereta itu dipanggilnya dengan nama Vanilla.

Walaupun perlakuan itu aneh, warga Amerika Syarikat (AS) itu bertegas mengatakan dia bukan orang gila.

"Saya menghargai kecantikan dan perkara itu direalisasikan terhadap kenderaan bermotor iaitu kereta.

"Mungkin hubungan cinta terhadap kereta pada pandangan orang ramai adalah satu tindakan luar biasa tetapi apabila saya menonton filem Herbie dan Knight Rider di mana kereta dipeluk dan disayangi, timbul perasaan yang indah selepas itu," kata Smith, 60.

Lelaki dari Washington itu menggambarkan dirinya seorang yang romantik apabila mencium 'teman wanitanya' itu.Bukan itu sahaja, Smith juga mengarang sajak, menyanyi dan berbual dengan kereta itu seolah-olah objek besi itu wanita sebenar.

"Jangan persoalkan tindakan saya. Saya tidak menyakiti orang lain," ujarnya.

Realitinya, lelaki pelik ini mula bercinta dengan kereta semasa berumur 15 tahun. Dia juga mendakwa tidak mempunyai ghairah terhadap wanita. Selain obses yang melampau terhadap kereta, dia juga pernah bercinta dengan sebuah helikopter yang digunakan dalam drama televisyen tahun 1980-an, Airwolf. Sama seperti Vanilla, Smith juga banyak menghabiskan masa dengan sebuah kereta klasik Opal GT buatan tahun 1973 yang dinamakan Cinnamon serta Ford Ranger Splash yang dipanggilnya Ginger.Sebelum bercinta dengan Vanilla, dia menjalin hubungan selama lima tahun dengan kereta Volkswagen Beetle yang dibeli daripada sebuah keluarga di Washington.

Tetapi lelaki yang masih bujang ini mengakui kebanyakan kereta yang dicintainya merupakan milik individu lain atau yang terdapat di kedai-kedai automotif.

Bagaimana pula dengan kehidupan peribadinya? 

"Hubungan terakhir saya dengan wanita tulen berakhir pada 15 tahun lalu. 

"Ia berakhir kerana saya tidak mempunyai sebarang perasaan cinta terhadap mereka sekalipun kami melakukan hubungan seks," ujarnya.

Pendedahan sikap pelik Smith terbongkar selepas ia disembunyikan selama beberapa tahun apabila dia bersetuju untuk ditemu bual dalam sebuah program dokumentari televisyen Channel Five di AS baru-baru ini.
Dokumentari itu berkisar mengenai individu yang mengalami masalah penyakit mekanofilia

Penyakit itu menyebabkan seseorang mencintai benda, alatan, motosikal ataupun kereta. Mereka yang menghidap penyakit ini menganggap alatan dan benda seperti kekasih. Golongan itu juga melakukan hubungan seks dengan objek berkenaan.Kebanyakan individu menghidap mekanofilia disebabkan kurang mendapat kasih sayang semasa kecil ataupun kecewa yang keterlaluan dalam percintaan.

Cinta

Pada tahun 2007, seorang lelaki, Robert Steward dihadapkan di Mahkamah Ayr Sheriff, Scotland kerana melakukan hubungan seks dengan basikal di sebuah hotel di Ayr. Robert ditemui oleh pekerja hotel yang terpaksa menggunakan kunci pendua untuk membuka biliknya. Semasa pintu dibuka, Robert hanya memakai baju baju T tanpa mengenakan seluar. Pekerja hotel mendakwa mereka melihat lelaki itu memegang basikal dan cuba melakukan seks dengan kenderaan itu. Sementara itu, Smith memberitahu, semasa remaja dia hanya meminati kereta terbaharu di pasaran. 

"Lama-kelamaan hobi itu bertukar menjadi cinta. Semasa berumur 13 tahun, kereta jenis Corvette Stingray ketika itu ibarat cinta pandang pertama saya," kata Smith.

Cerita Smith tidak terhenti begitu sahaja. Dia menambah, semasa meletakkan kereta di tempat letak kenderaan, dia sering tertawan apabila terpandang kereta lain.

"Ada banyak kereta yang menarik minat saya. Ia membuatkan saya sanggup menunggu hingga waktu tengah malam untuk merapati kereta itu sebelum memeluk dan menciumnya," katanya.

Smith bertegas di sebalik perwatakan eksentriknya, dia bukan seorang homoseksual.Hakikatnya, kecintaan Smith terhadap kenderaan bermotor bukan sahaja dialami olehnya.Smith mendakwa terdapat sekurang-kurangnya 500 individu lain di seluruh dunia yang mempunyai hubungan cinta dengan kenderaan masing-masing.Ini membuatkan mereka sering berhubung dan berbual-bual di Internet mengenai kekasih mereka.

Bagaimana pula Smith menghargai Vanilla? Adakah dia menghargai buah hatinya itu dengan membawanya ke restoran mahal, menghadiahkan bunga ros ataupun membeli coklat berbentuk hati?

"Saya hanya membasuhnya dengan penuh kasih sayang selain memastikan Vanilla berada dalam keadaan baik.

"Sekiranya ada bunyi pelik atau kerosakan kecil saya akan segera membawanya ke bengkel untuk dibaiki kerana Vanilla sedang mengalami kesakitan," cerita Smith.

Selain itu, dia juga membawa Vanilla ke stesen minyak untuk diisi petrol yang dianggap sebagai penyambung hayat kereta kesayangannya itu. - Agensi

Sumber: Kosmo Online

P/S: Enjoying learning abnormal psychology. Hoping can further study in clinical psycho. 


0 Comment for "Mekanofilia : Buat Seks Dengan Kereta"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top