Special Offer

Author

13 Hours OTR

Assalamualaikum


Alhamdulillah da smpai tapi masih belum balik rumah lagi.. 13 jam atas jalan memang super duper exhausted.. Berbuka pun minum air soya tin. Tak masuk makanan apa lagi nih.. Jamn tak gerak rupenye ada accident. Lepas tu masa before sampai Gua Musang td pun ada accident.. Kereta Honda lot jatuh dlm gaung.. Patutlah semua slow je.. Tapi dlm pada jamn tu mcm biasa la ada jgk yg berani amik risiko potong memotong. 

Esok last day puasa.. Rindu kt Lurviey sgt2.. Balik rumah sat lagi nk berkenalan ngn Topoq. Nak tahu siapa? Tunggu aku up entri.. Perut aku da berbunyi.. Entri tanpa gambar sebab mmg tak de gambar.. Aku ngntuk, letih dan lapar..

P/S: Ble da online kt PC baru leh BW. Skang update guna phone susah nk BW. 
1 Komentar untuk "13 Hours OTR"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top