Special Offer

Author

Kisah Hidup Saya- Part 4

Assalamualaikum...

Terima kasih kerana masih sudi mendengar kisah hidup saya. Nampak gmbr kt bawah ni? Gambar baru lepas kena marah.. Walaweh.. Saya kena marah la plak ngn makcik. Hehe.. Biasa la saya kan kecik lagi. Mestilah nakal. Kenapa makcik marah saya? Sebab abis langsir baru makcik da berlubang-lubang. Saya la yang buat. Hehe. Saya rasa sgt hebat bile dpt bergantung kt langsir guna kuku. Bile kena marah diam je la kan? Lepas tu buat lagi. Wahaha.. Ari ni presiden balik rumah. Mesti saya digomol sbb saya wangi.. Da mandi da ptg tadi. Lepas mandi tidur.. Nikmatnye hidup!!

Kata aku(naniey): Setiap kali aku tgk stray cat aku rasa pilu.. Sedih tgk sikap manusia yg menganiaya binatang. Aku pun tak paham otak manusia mcm ni. Susah nk teroka. Kalau masalah psikologi still aku boleh faham. Grrr

4 Komentar untuk "Kisah Hidup Saya- Part 4"

adeh..mmg buat muka kesian sungguh opoq ni..hahahah

haha..pandai plak kucing ni buat muka..

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top