You don’t have to be big. You have to be remarkable

SAVE BABY Taqhif

Assalamualaikum

Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul... Aku tahu melalui pages [Ahmad Sufi] mengenai Baby Taqhif ni.  Masihkah anda semua ingat tentang Adik Ahmad Sufi ini? Alhamdulillah, he's getting better. Now let us pray for Baby Taqhif. 



Di petik di pages Save Baby Thaqif 

Assalamualaikum. UPDATE! Muhammad Taqhif Akan Dibedah @ MAJOR OPERATION Jam 9pagi ESOK *harini 5sept12* Di Gleneagles, Ampang. Pembedahan Mengambil Masa 5 Jam Yang Melibatkan 3 Pembedahan.

* PERTAMA, Untuk Mengambil Urat Saraf Dari Bawah Ketiak Untuk Disambungkan Di Tempat Yang Tiada Urat Saraf Penyambung Saluran Ke Seluruh Anggota Badan Yang Penting.

* KEDUA, Jahitan Menutup Lubang Sebesar 1mm Di Jantung.

* K
ETIGA Jahitan Untuk Menutup Lubang Kedua Sebesar 5-6mm. Menurut Doctor Bagi Baby Sebesar Taqhif Yang Berumur 11 Hari, Lubang 5-6mm Ini Adalah Sangat Besar & Lebih Besar Dari Kes Yang Lain Lubangnya. Pelbagai Risiko Sudah Dijelaskan Kepada Kami. Kami Hanya Mampu Menyerahkan Segalanya Kepada Yang Lebih Pakar & Allah swt Kerana Kami Percaya Mereka Untuk Menguruskan & Menyelamatkan NYAWA Taqhif.

Tentang Dana Masih Kami Usahakan Yang Penting Taqhif Dibedah Secepat Mungkin Sebelum Terkena Apa2 Jangkitan Kuman Yg Boleh Menyebabkan Keadaan Taqhif Menjadi Lebih Teruk.

Cuma Satu Saja Saya Minta Dari Semua Sekarang, MOHON TERSANGAT2 MOHON KEPADA SEMUA SUPAYA MALAM INI LEPAS MAGHRIB MOHON BACAKAN YASSIN & SOLAT HAJAT UNTUK MUHAMMAD TAQHIF BIN MOHD TAUFIQ, AGAR TAQHIF SELAMAT DIBEDAH & TIADA APA2 RISIKO TERJADI & DIA SIHAT CEPAT MEMBESAR SEPERTI KANAK2 NORMAL YANG LAIN. MOHON SELAMAT SEMUANYA. Amin Ya Allah. ♥

Saya Juga Lakukan Disini & Saya Mohon Doa Orang Ramai Juga. Sangat Sangat Saya Berharap Pertolongan Dari Semua. Mengalir Air Mata Saat Saya Buat Post Ini Kerana Hanya Kami Tahu Apa Risikonya. Allahuakbar. :'( MOHON SANGAT2 BANTULAH JUGA KAMI DARI SEGI DOA DAN SEMANGAT LUAR & DALAM. AMIN YA ALLAH! ♥
Untuk perkembangan lanjut mengenai Baby Taqhif anda semua boleh like pages Save Baby Taqhif


Kepada Sesiapa Yang Ingin Menyumbang Ke Dalam Akaun MAYBANK Sekarang Dah Boleh Transfer Ke Akaun 164276616087 Sazlini Bt Shamsul Falak, Akaun Baru Di Baik pulih. Akaun CIMB Sariza Omar (14360073527521) & CIMB Mohd Taufiq (14350071935522) Masih Boleh Di Gunakan. Buat Masa Ini Hanya 3 Akaun Ini Yg Kami Gunakan.

[Update] 1.16 ptg 5 Sept 2012

"Allahuakbar. Muhammad Taqhif Dah Masuk Bilik Pembedahan. Mohon Semua Doakan Taqhif Agar Selamat Menjalani Pembedahan Dengan Sempurna. Mohon Sangat2 Semua Doakan. Terima Kasih Atas Bantuan Semua.

Saya Sangat Sangat Sebak Apabila Doctor Beritahu Jantung Muhammad Taqhif Akan Dihentikan Selama 45Minit. Ya Allah. Mohon Kepada Allah Maha Pengampun Maha Pemurah Maha Penyayang, Berilah Taqhif Peluang Un

tuk Terus Bernafas Di Dalam Dakapan Ibu & Ayahnya. Mohon Sangat2, Sujud Daku Kepadamu Ya Allah. Tiada Ungkapan Dapat Menggambarkan Perasaan Hati Ini.

Ku Berserah Kepada Mu Ya Allah, Engkau Menentukan Segalanya, Telah Ku Usahakan Sebaik Mungkin Untuk Muhammad Taqhif, Sekarang Aku Hanya Mampu Bertawakal & Berserah Kepadamu. Amin Ya Allah.

*Muhammad Taqhif Ada Di Dalam Paper Metro Harini Page 30. Itulah Muka Anak Kecil Yang Sedang Dibedah & Dalam Major Operation Sekarang. Mohon Semua Doakan Supaya Semangatnya Terus Kuat. Amin Ya Allah. Terima Kasih Atas Sokongan Semua Kepada Baby & Keluarga. TQSM. ♥ "


P/S: Semoga operation berjalan lancar. Allah Maha Mengetahui.
9 Comment for "SAVE BABY Taqhif"

mudah2an semuanya selamat
morning naniey

doakan yg terbaik utk baby ni!

kesian baby ni..doakan yg trbaik untuk baby ni

Allah yang maha mengetahui..moga ada yang terbaik utk baby comel ni..

deqla doakan moga baby ni selamat.. amin!

Moga ALLAH permudahkan segala urusan.. Amin..!

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top