Special Offer

Author

I asked... and Allah Gave Me..

Assalamualaikum

Selamat pagi Isnin.. Alhamdulillah masih dapat bernafas hari ni, masih dpt bangun keluar cari rezeki, sihat tubuh badan. Syukur Alhamdulillah... Harapnya hari ni 'monday blues' tak dtg menepek. Ye tidak!! Katakan Tidak pada MONDAY BLUES

Letih kan merungut? Ye memang letih and actually dengan merungut memang tak dpt apapun. Tetiba teringat bait lirik lagu P.Ramlee 'keluhan hatiku... membawa derita'. Oh mcm ngam ngan aku je. Oh tidak.. tidak.. TIDAK!!!!! 

Oleh itu jom baca kat bawah ni sama-sama. Fikir-fikirkan.. Nani sile berfikir ye. Gunakan rationality. Please apply REBT. Buang segala irrationality.


Tapi kan ada satu cerita sedih aku nak kasik tau pagi ni.. Aku tertinggal KOPIKO kat bilik. Lupe nk bawak.Ggrrrr...

P/S: Sekadar peringatan utk diri sendiri agar berada on the right path/track.


8 Komentar untuk "I asked... and Allah Gave Me.."

alahai..sedihnya cerita yang kat bawah tu.. KOPIKO.. hikhik..

peringat untuk nur sama ni..

xpe..balik nanti baru minum kopiko.. Hee.. :)

Allah knows best.

selamat hari isnin nani. ;)

thanks for sharing..bagus entry nie..hehe

p/s: teritnggal KOPIKO???beli lain laa..hehehee :P

Regards,
-Strider-

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top