Special Offer

Author

Gossip

Assalamualaikum...

Salam Sayyidul Ayyam... Quick share pasal gossip. I'm still busy.. ;)
Moga hari ini penuh barakah. Aameen..



P/S: Separuh sudahh.. separuh lagi later.. Sabau ye.. :)
Tag : gossip
25 Komentar untuk "Gossip"

paling best:

what about if someone is gossiping about you?
send them a gift.

huhu.. bagus idea ni. :)

nice..gosip pasal ilmu tak pa kan..hhi

pernah sekali tu kawan suka gosip, try tukar topik dan puji orang tu, dia terus sentap. hihi

husna pon kaki gosip jgak..=( xtaw kenapa..tp x suka tgk member diam..rasa mcm diorang ada masalah..huhu..

pernah ada kawan nak ajak gosip pasal kawan yg x pernah ada masalah..dia pong pang pong pang citer, kak intan ketawa je...lepas tu dia malu alah sendiri..kak intan kenal kawan yg dia ajak bergosip tu lagi lama dan ida seroang yg baik..napelah dia nak kutuk2 org tu..haish

huhu..hate orangn yang suka bergosip dan akan menjauh dari mereka..sebab xnak ade kaitan atau rosak saham akhirat..huhu..:)

xp kadang2 x leyh elak tergosip jugak kan..

salam jumaat nani..haha terbaikk la..nice sharing

X payah la buang masa gosip2 ni....

terbaikkk!!!! thanks for sharing naniey! :)

Gossip yg ada input tak pa kot. :) yg ptg input yg bergna la :)

Hehe. Mesti menusuk kalbu n muka menahan je bengang tu

Hehe. Xpe tu amik tahu as long as they comfy la :)

Kite lak yg panaa kan sbb apa yg dikata tu tak betul. Kt situ nmpk sgt diri die mcm mne

Hehe. Kdg2 tpaksa dgr je. Msk telinga knan keluar tlinga kri :)

:) sharing is caring.. Hehe.. Peringatan utk diri sendiri jgk :)

gosip2 pasal ilmu xper kan nani hihi..nice sharing dear

Gosip mcm ni ok la..kalo gosip retis? buang karan ja..

kalau gosip ilmu pengetahuan xpe..hihi..sebab kita bljr perkara baru kan..hihi

kalau gosip ilmu pengetahuan xpe..hihi..sebab kita bljr perkara baru kan..hihi

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top