Special Offer

Author

WW: One Clik Wajib Terjah #2

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

New list wajib terjah #2. If yang telah disenaraikan di wajib terjah #1 jangan risau ye. Kalian ttp akan berada kat situ sampai entri terakhir daripada saya. Ada dua orang lagi saya tak letak. Miza Yusof dan Nur Anis.


P/S: Happy berday Kak M!!!!!!!

12 Komentar untuk "WW: One Clik Wajib Terjah #2"

Selamat pagi naniey..wah…..untungnya depa2 di atas ni..hheehehe…bekpes apa pg n nani?hope nanie sihat selalu

Kak intan hari ini makan macaroni goreng..hehe..eh ye ke? Ada eh?kak intan x pasan kot kan…..nani da dua hari x makan nasi? Tahan ke? Nani dah kurus laa kak intan tgk..dah slim dah..hehe..tapi betol la cara nani, amalan pemakanan yg sihat nip ayah kita nak ikut tapi nani berjaya tahan ….kak intan ni dah montel balik sebab makan je..mudah naik..mudah turun bdn kak intan n

senangkan nak bw kalau mcm ni.. :)

kina 2 kina eh?

huhu..cam na buuat tu...:)


thanks ya kak:)

mudahnya dgn teknologi maju skarang ni kan..=D

Semua bloglist nanie familliar kan..knl dahhh... hihi

dya dh buat mcm tu juga..thanks tau nani..:D

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top