You don’t have to be big. You have to be remarkable

Waktu Operasi Pos Laju Bulan Ramadhan



Assalamualaikum..



Rasanya ada segelintir yang masih belum alert dengan waktu sebenar operasi pos laju sepanjang bulan Ramadhan ni. Dan ada juga yang menyebarkan maklumat palsu di laman sosial. So, please take note bahawa waktu operasi Pos Laju sepanjang bulan Ramadhan adalah seperti berikut (dah tolong print screen dah kalau malas sangat nak bukak website pos laju)



Serahan terakhir adalah seperti  berikut

Di bawah adalah PALSU dan Pihak Pos tidak pernah mengeluarkan kenyataan seperti ini. Harap Maklum

PALSU!
Info dr penyelia pos laju :
Barang2 yg nak smpai sebelum raya, parcel last call diserahkan pada 17.julai.2014. Parcel yg diserah SELEPAS 17.julai.2014 akan dapat SELEPAS raya ke-6. Berkuatkuasa mulai 1 ramadhan, ini kerana lambakan barang hampir 1 juta.
Berhubung dgn itu, barang2 akan smpai mengambil masa 1-5 hari bekerja berbanding 1-3 hari bekerja. Proses penerimaan barang2 menggunakan tenaga kerja manusia, bukan mesin. Jadi, sila inform kepada seller & buyer jika sudah dpt tracking number ttp record not found harap bersabar, barang2 anda dlm proses. Sila panjang2 kan mesej ini bagi memudahkan pihak kami, pos laju & anda menerima barang sebelum aidilfitri.

For those yang ada masalah barang tak sampai then posmen tak tinggal barang boleh call 1-300 300 300 untuk arrange second delivery atau untuk dapatkan maklumat kat mane nak collect. Saya pun tak faham kenapa ada posmen tak tinggalkan borang. Grrr. Macam la customer tau nak collect kat mane.. So, hentikan penyebaran maklumat yang tidak sahih dan dapatkan kepastian sebelum klik button share. Susah bile maklumat tak betul viral kat media social. Grrrr.. Gatal je tangan tu kan nak sebar benda tak betul..


1 Comment for "Waktu Operasi Pos Laju Bulan Ramadhan"

pekerja pon pon nak raya..bheheee..

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top