You don’t have to be big. You have to be remarkable

Hilangkan Parut Jerawat, Parut Berlubang, Pori-Pori Besar Dengan Dermaroller 3 In 1

Dermaroller malaysia, Dermaroller price, Acne scars malaysia, Dermaroller online malaysia, Dermaroller Malaysia review, Dermaroller Watsons walaysia, Dermaroller treatment Malaysia, Dermaroller Malaysia murah


Assalamualaikum
Baru sempat nak update dermaroller 3 In 1 ni. Selamat sampai last Friday then settlekan dulu parcel orang yang da order. Ada yang order 3.0mm, ada yang 2.0mm. Yang best masa pre order is boleh demand nak saiz apa. So now baru boleh update yang ready stock tapi terhad! Ada saiz 0.5mm dan 1.0mm sahaja yeeee. Ready Stock saya ambil yang banyak dapat permintaan sahaja.

Sebahagian dan selamat pos. Ok apa yang best dengan 3 In 1 Dermaroller ni adalah super value. FYI, rata-rata dermaroller hanya boleh digunakan sehingga 10 kali sahaja (max). Bergantung juga pada saiz jarum yang kalian guna.



Pakej 3 In 1 Dermaroller.
  • 180 jarum (untuk guna kat mata dan tepi hidung)
  • 600 jarum (untuk guna kat muka)
  • 1200 jarum (untuk guna kat badan)

Membazir la beli sebab tak guna kat badan pun.. Eh... Tunggu dulu. Tak membazir pun sebab 1200 jarum tu if tak nak guna kat badan boleh roll kat muka. Saiz jarum kan same.. So penjimatan berganda. Satu set ni boleh selesaikan masalah kalian semua. 5 sesi guna pun dah superb gile!


Personal sharing.
Kenapa saya decide guna dermaroller? Sebab saya dah penat dah nak try produk itu ini dari yang mahal sampai yang biasa.. Saya tak berani dah nak apply krim muka itu ini walaupun dalam hati teringin. Tak pasal-pasal nanti membiak.u pulak jerawat kan. Highly recommend untuk yang ada masalah parut jerawat, pori-pori besar, kedutan.


Dermaroller ni tak boleh kongsi yeee.. Sebab ada yang nak beli then nak kongsi suami isteri. Nope.. Tak boleh kongsi-kongsi. Berminat nak dapatkan Dermaroller 3 in 1 boleh dapatkan [DISINI] atau whatsapp 0179656087. Harga RM140. STOK TERHAD. (Available yang 3 in 1 sahaja. Yang biasa no stock)

0 Comment for "Hilangkan Parut Jerawat, Parut Berlubang, Pori-Pori Besar Dengan Dermaroller 3 In 1"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top