You don’t have to be big. You have to be remarkable

Cara Mudah Tanggalkan Pelekat Atau Sticker Pada Botol Kaca

Cara Mudah Tanggalkan Pelekat Pada Botol Kaca | Cara Buang Sticker Pada Botol Kaca | Tips Di Rumah | DIY


Assalamualaikum

Hari ni nak kongsi cara paling mudah untuk tanggalkan pelekat atau sticker pada botol kaca. Ini adalah cara yang paling mudah sebab saya suka recycle botol kaca. Tak kan nak buang pula botol kaca tu. Membazir je. Pernah kalian cuba buang pelekat atau sticker pada botol kemudian jadi kat bawah macam ni? 


Kalian tak perlu risau sebab ada cara yang sangat mudah dan tak memerlukan apa-apa bahan pun. Tak perlu sabun, cuka, minyak. Hanya letakkan dalam peti dalam satu jam (atau jika dah ada dalam peti lagi bagus) kemudian keluarkan dan terus tanggalkan. Siap! Cara ni lebih mudah dan senang. Dah juga tak meninggalkan kesan buruk seperti gambar kat atas ni. 

Dalam video kat bawah ni saya buat 45 minit kemudian baru saya buat. Jadi susah la sikit dari yang sepatutnya. Saya lebih prefer cara ni dari guna sabun semua tu sebab bagi saya cara ni yang paling mudah.






0 Comment for "Cara Mudah Tanggalkan Pelekat Atau Sticker Pada Botol Kaca "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top