You don’t have to be big. You have to be remarkable

Weekly Planner Murah Di Art Craft & Books

Weekly Planner Murah Di Art Craft & Books | Planner Murah Malaysia | Planner Addict Malaysia | Planner Murah Dan Cantik Malaysia


Assalamualaikum

Hari Rabu masa balik hostel tengok ada parcel kat tempat parcel untuk saya. Excited la saya ingatkan barang dari Althea dah sampai tapi barang lain pulak yang sampai. Panas hati sungguh dengan servis Taqbin tettttttttt. Sampai bile nak pegang barang saya tu.

Okay berbalik pada planner yang saya order ini di Art, Craft & Books dan item adalah pre order basis. Sebut pre order kena la willing to wait kan. Pre order ada yang dua tiga hari dah dapat, dua minggu dah dapat dan ada jugak sebulan dua baru dapat. Kena dapatkan info dengan jelas dengan seller. Di Art, Craft & Books ni pre order 2 minggu sahaja. Tak sangka plak barang sampai cepat. Seller inform saya barang dah sampai Malaysia hari Isnin. Hari Rabu saya dah terima. Cepat kan?
Planner dan saya memang tak dapat dipisahkan. Setiap tahun ada planner baru dan setiap tahun jugak saya ada 2-3 planner. Untuk next year saya plan beli something cute gitu. Saya ambil panda dan totoro. Disebabkan tak de kucing jadi saya ambil totoro.Harga RM30 sahaja untuk 2 unit ni termasuk penghantaran. Memang murah sebab ada satu website saya check RM31 untuk 1 unit. Mahal kan? Belum masuk shipping lagi. Grrr... Selain planner ni ada lagi barang craft lain yang ada di Art, Craft & Books. 

Kenapa pentingnya Planner bagi saya?
Senang untuk saya nak trace aktiviti, event, stok dan juga list thing to do. Senang bile ada apa-apa kat planner ni la boleh trace apa, bila, siapa, kat mane semua tu. Walaupun dalam telefon ada list thing to do tapi cara ni lagi best daripada gune yang dalam fon or tab. Lebih praktikal. Sometimes dalam blog pun boleh trace certain benda tapi tak semua benda boleh tulis dalam blog. Lol. 





Whatsapp/Telegram ONLY 
0148490418 (Hana)

Think Ahead. Don't let day to day operations drive out planning. 

0 Comment for "Weekly Planner Murah Di Art Craft & Books"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top