You don’t have to be big. You have to be remarkable

Happy Dapat Rentas Daerah

Happy Dapat Rentas Daerah

Assalamualaikum 

Muka banyak senyum..
Happy sungguh dapat rentas daerah hari ni. Biasa duk dalam kawasan sini je. Pagi tadi appointment aku kat Klinik Kesihatan Gombak Setia. Selesai appointment aku terus balik rumah untuk lunch dan solat zohor. Hari ni memang aku tak masak. Lurviey beli makan siap sebab hari ni pagi petang ada appointment. 

Settle lunch dan solat zohor terus ke HKL sebab Lurviey ada appointment kat situ. Aku dengan Naura duk tunggu dalam kereta je. Perasaan happy boleh keluar dari Batu Caves ke area KL  tak boleh nak describe macam mana. Aku rindu taman, aku rindu nak shopping sekali dengan Naura. Bila pandemik ni akan berakhir? PKP pun tak macam PKP. Tengok Naura dapat tengok orang ramai tadi ke main la happy. Lepas tu tengok budak budak sebaya dia pun ke main la happy. Kasihan dia terperuk je kat rumah. 


Dr Redza Zainol cakap kat twitter 

Walaupun PKP bersambung lagi, tolong bawa anak keluar rumah sekejap untuk dapatkan Vitamin D dari cahaya matahari. Dapat hilangkan tekanan dan elakkan masalah tulang rapuh disebabkan kurang Vitamin D.

Korang bawak anak keluar rumah tak?

Tag : nanieydom
2 Comment for "Happy Dapat Rentas Daerah "

KakYa tak bawak pon anak2 keluar. Diaorang petang2 keluar jer kat depan umah main main kejap sepak2 bola, main carrom, layan game.. gty jer laa tak pegi jauh la setakat depan pagar jer.

samalah nama anak kita Naura.alhamdulillah, rasa lapang bila dapat keluar kan? tapi tulah kena juga jaga sop dan jaga diri..

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top