You don’t have to be big. You have to be remarkable

Jom Main Games Di Solitaire.Org

 Jom Main Games Di Solitaire.Org 

 

Assalamualaikum... 

Kebelakangan ni memang aku stress. Nanti ada masa aku cerita kat entri lain kenapa aku stress. Kalau korang kat tempat aku pun confirm stress juga tapi apakan daya nasi sudah jadi bubur. Jadi untuk menghilangkan rasa stress aku main games la di Solitaire.Org


Di Solitaire.Org ada pelbagai games yang korang boleh pilih daripada yang biasa biasa hinggalah yang advance yang memerlukan akal fikiran untuk susun strategi. Memang puas hati sebab ada banyak pilihan dan yang paling penting adalah PERCUMA dan korang boleh main TANPA IKLAN.  Siapa tak suka benda percuma kan? 


 Antara yang games popular. Jap ada banyak lagi ni.



Random je ni aku screenshot untuk korang sebab terlalu banyak pilihan games yang korang boleh pilih. 

Antara games pilihan aku 

Zuma Ball.

Aku rasa ramai yang tahu games Zuma ball ni kan. Kalau tengok games ni aku teringat kat mama. Dulu mama suka main games ni bila dah settle kerja rumah, settle belek pokok pokok kat laman rumah. Aku pun suka main games ni sebab dapat release tension dan sedar tak sedar dan lebih sejam duk mengadap games ni. Biasanya aku main games ni bila dah buntu nak siapkan assignment jadi release jap kebuntuan tu dengan games ni la.Menggamit memori betul ! 

Hidden Object - Garden 

Dalam games hidden object ni ada banyak pilihan tempat contohnya seperti, garden, castle, circus, pirates dan lain lain.  Permainan ni best sebab kat sini peranan mata diperlukan dan mata hendaklah tajam sebab nak cari objek yang tersembunyi. Aku memang suka games ni. Dulu kat majalah ada games macam ni. Ambil masa juga nak mencari objek yang halus. Kalau salah tekan deduct 5 score! 

Tetra Blocks 

Aku ramai games tetra blocks ni pun ramai yang suka main dulu dulu kan? Ke ada yang tak pernah main. Aku dulu dapat duit rasa beli block games untuk main games tetra ni sampailah level yang laju tu terus mati. Games tetra ni pun korang bolah main kat Solitaire.Org. 

Word Search 


Word search pun antara games kesukaan aku juga sebab selain daripada kita main, boleh tambah dan belajar new vocabulary. Kadang kadang terselit juga patah kata yang tak pernah dengar dan tahu maksudnya. Word search ni pun ralit juga bila dah main.

Ada banyak lagi games lain tapi yang memang selalu aku main yang ni la. Nanti nak try games lain pula.


8 Comment for "Jom Main Games Di Solitaire.Org "

wah macam best je game ni,donee follow awak tau. jomlah join giveaway kita hehe

Game Zuma game legend tu. Hidden object tu kalau dah terjebak mesti nak main lagi dan lagi. Hehe..Sesekali main game yang mengasah minda ni okay jugak. Tapi stress juga bila tak dapat solve atau kalah.

Fiza pun suka main di laman ni. Takde iklan yang menggangu.

wah...games zaman dulu-dulu ini

boleh layan masa free dan hilangkan stress..

saya untuk feel free dari stress...TIDUR jer

Ini memang betul-betul boleh menghilangkan stress di tempat kerja..
Stress je main ni.. memangleh leka la..
Teringat zaman remaja main zuma ball..famous di awal tahun 2000

Salam kenalan dari Aini..(^_^)

dulu game ni la mama main sapikai ke 4 pagi haha

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top