You don’t have to be big. You have to be remarkable

Unplanned Trip Ke Melaka

 Assalamualaikum...


Unplanned Trip Ke Melaka | Kejap ada kejap ada ... Memang sangat busy sekarang ni.. Dah lama sangat cuti dan bila start keje balik ni memang tak cukup masa. Dari celik mata sampai la nak pejam mata balik waktu malam. Gitu lah mak mak ye... Malam sebelum tidur nak kena fikir esok nak makan apa.


Ada masa pulak menaip ni kan? Ada masa ni sebab dalam perjalanan ke Melaka. Anak anak tengah melayan Omar Hana dan Upin Ipin. Jadi, mommy boleh me time menaip entri jap.

Short vacay yang tak di rancang. Perancangan awal nak ke Pantai Timur tapi tak jadi. Adik Ipar dah nak fly balik London Isnin ni jadi mama plan pergi Melaka je. Memula tu aku tak pasti dapat pergi ke tak sebab nak settle stok kerusi gaming yang akan sampai hari ni (Jumaat). Alhamdulillah stok sampai dan settle kat stor tengahari tadi, jadi boleh follow mama dan adik adik ipar ke Melaka.

Last minit bersiap memang kelam kabut la aku. Aku bukan last minutes person. Bila last minutes ni memang caca marba hasilnya. Emmmm...


P/S: Doakan aku rajin update ye.. 

Tag : emovere
0 Comment for "Unplanned Trip Ke Melaka"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top