Special Offer

Author

Lesbian plak Ari niey

Salam semua...

Emm pagi2 tak sabar nk tgk apa lak citer untuk hari minggu ni.. Semalam pasal suami langgan Nyah.. Ari ni lesbian pulak.. Apa nak jadi niey..
Emm jom la baca berita sensasi untuk hari ni( pilihan NBL)

__________________________________________________________________________
KUALA LUMPUR: Tidak sekadar mengadakan pelbagai parti liar di kelab malam mahupun rumah, golongan lesbian kini semakin aktif mencari dan menambah kenalan baru menerusi laman sosial popular, Facebook.


Ini berikutan laman maya itu memudahkan golongan bernafsu songsang berkenaan mencari kenalan dan bertukar-tukar pasangan dalam tempoh singkat.
Hakikat ini diakui oleh Ling, 23, dan Shira, 25, yang turut menyertai pelbagai ‘kelab’ lesbian di alam siber itu.


Menurut Ling, dia menyertai kelab berkenaan atas ajakan rakannya bagi membolehkan mereka menerima layanan mesra dan manja daripada komuniti laman itu.

“Hanya wanita memahami perasaan wanita lain. Sebab itu saya menyertai kelab seperti ini kerana beberapa kali kecewa dipermainkan lelaki. Kebanyakan lelaki hanya mahu mengambil kesempatan.
“Bila bercinta dan menjalin hubungan dengan golongan sejenis, saya rasa dihargai. Malah, golongan lesbian lebih baik daripada lelaki dan lebih memahami jiwa dan kemahuan sesama sendiri.


“Ada juga beberapa rakan saya sering bertukar-tukar pasangan selepas mengenali wanita lain di Facebook. Namun, ia tidak seperti bertukar-tukar pasangan dengan lelaki. Mereka tidak dipermainkan dengan sesuka hati seperti berkawan dengan lelaki yang hanya mahukan seks semata-mata.
“Paling tidak, golongan lesbian hanya melakukan seks ‘ringan’ sesama sendiri. Malah, masing-masing tahu cara untuk kepuasan sendiri dan bagaimana mahu memenuhinya,” katanya yang ditemui Metro Ahad.


Ling berkata, dia kini memiliki ratusan kenalan lesbian yang diperoleh daripada Facebook dan berasakan tidak rugi berkenalan dengan mereka, malah ramai sudi menghulurkan tangan untuk membantu jika dia dalam kesusahan.


“Bagi saya, tidak perlu menjalin hubungan hingga ke bilik tidur. Cukup sekadar berkawan dan berkongsi perasaan kasih. Lagipun, golongan ini bersifat terbuka dan lebih baik daripada lelaki. Mereka tidak berkira jika saya memerlukan pertolongan.
“Ia juga sama seperti kelab lain yang ditubuhkan pelbagai individu. Selain menambah kenalan, Ia bertujuan mengeratkan hubungan sesama kami menerusi pelbagai aktiviti yang diadakan. Bezanya, ia hanya dihadiri golongan wanita,” katanya.


Bagi Shira pula, kelab lesbian seperti yang diwujudk di Facebook bukan bertujuan mengadakan aktiviti negatif saja.
Sebagai contoh, kebanyakan wanita lesbian tidak bercampur dengan golongan lain, justeru kelab itu memastikan mereka tidak tersisih.

“Kadangkala, orang ramai yang tahu kami lesbian akan memandang dengan pelbagai tanggapan negatif. Sedikit sebanyak, ia membuatkan kami tersisih.
“Jadi, kewujudan kelab seperti ini mampu membuatkan kami berasa dihargai dan mendapat perhatian individu lain. Walaupun kami tidak ambil pusing pandangan orang, dalam diam ia masih memberi impak terhadap diri sendiri,” katanya.


Menurutnya, saluran Facebook banyak membantunya mencari kenalan yang ‘sealiran’ dan membuatkannya lebih mudah menambah rakan yang sama minat sepertinya.
Katanya, meskipun ada cara mudah untuk menambah kenalan yang mempunyai minat kepada golongan sejenis seperti itu, terserah kepada seseorang individu itu untuk menentukan sejauh mana hubungan mereka iaitu hingga melakukan hubungan seks atau sekadar berkongsi minat.


“Saya akui ada yang terlanjur selepas terpengaruh mengenai ‘kelab’ yang ada, malah saya juga hampir terjebak untuk menjalin hubungan istimewa dengan rakan lesbian. Bagaimanapun, saya bernasib baik kerana sempat menyedari kesan negatifnya.
“Namun, hingga kini minat dan keghairahan saya kepada golongan sejenis tidak pernah padam walaupun ada lelaki cuba mendekati saya.
“Akhirnya, saya terpaksa menolak kerana kini saya tidak mempunyai sebarang perasaan kepada golongan itu,” katanya
___________________________________________________________________________________

Aku tak tahu nak komen apa cuma apa yang aku tahu biasanya golongan yg ended ngan golongan sejenis ni selalu dikecewakan.So untuk mengelak daripada berulang kesakitan, keperitan dan kekecewaan mereka ni lebih suka terjebak dengan kaum sejenis kerana bagi mereka hanya kaum sejenis je yang faham ttg mereka. Apa yang penting adalah individu terbabit. Selagi tidak ada kesedaran dalam diri selagi itulah mereka tidak akan berubah. Apabila mereka berada di zon ketidakselesaan mereka mula sedar dan bergerak untuk berubah.

SUMBER:HARIAN METRO

P/S: EMM BILA MEREKA NI AKAN SEDAR?? BILA MEREKA DAPAT INSIGHT.
3 Komentar untuk "Lesbian plak Ari niey"

Dunia akhir zaman...

http://miecyber.blogspot.com/2010/12/korea-selatan-ancam-serang-korea-utara.html

HEE kerane cinte laki,,dorg frust smpai xmau cinte dgn laki,,adoi

tuhan beri kite akal untuk guna,tp diorg xguna,logicnye lah,susah sgt ke nk kenal lelaki yg cuba amek kesempatan, dah dgn alasan kasih sayng,diorg bg lelaki tu kesempatan. semua ni bole dielakan klu dior tau pikir panjang

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top