Special Offer

Author

Dunia Hitam Putih

Assalamualaikum....

Selamat pagi kawan-kawanku di alam maya...
Memula nak ucap jutaan terima kasih yang tak terhingga di atas segala pandangan,pendapat dan komen membina *speech.
Tak rugi aku blogging sebab dpt kenal org-org kat alam maya yang baik2 and bagi sokong *tadah tangan. Syukur Alhamdulillah. 

 

Bosan kan kalau dunia ni hitam and putih je. Macam tak ceria. Melankolik je mood. So apa yang kite perlu... eh.. aku perlu is dispute my irrational thought to positive way. Di mana ada jalan di situ ada highway, di mana ada kemahuan di situ ada jalan, nak seribu daya tak nak seribu dalih. Ok Bai..

P/S: Otak baru nk basah nih!!!

 
5 Komentar untuk "Dunia Hitam Putih"

saya suka warna2 pelangi... hehehe the more color the merrier

kena ada warna warni, baru lah ada keceriaannya..:)

hitam putih, teringat cerita P.Ramlee..hihihi

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top