Special Offer

Fuller Lips Tanpa Filler Injection

Filler Injection Kuala Lumpur | Sulam Bibir Malaysia | Teknik Solekan Bibir | Fuller Lips Without Injection | Fuller Lips Tanpa Filler | Guna Dermaroller Kat Bibir


Assalamualaikum... 
Sapa kat sini pernah buat filler injection? Cepat ngaku! Entri kali ni tiada kaitan dengan filler injection. Tapi kalau nak bibir ala-ala macam buat filler injection dan seksi macam Angelina Jolie tu boleh la buat dengan teknik solekan yang betul. Tak yah habiskan duit. 


Antara teknik yang paling mudah nak buat fuller lips 

 

Mudah kan? Ada lip liner dan lipstick pun dah boleh jadi. Saya kalau bab solek menyolek ni memang kurang fokus dekat bibir sebab saya tak suka lipstick walaupun dah cube dan paksa diri untuk suka. Prefer lip balm dan sampai hari ni saya masih guna lips balm yang saya buat sendiri je.[DIY Tinted Lip Balm]



0 Komentar untuk "Fuller Lips Tanpa Filler Injection "

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top