You don’t have to be big. You have to be remarkable

Review Derma Roller DERMAVIB Penghilang Parut

DERMAVIB Derma Roller | Light Therapy Untuk Parut | Hilangkan Parut Dengan Mudah

Dermaroller Malaysia, Dermaroller Price, Acne Scars Malaysia, Dermaroller Online Malaysia, Dermaroller Malaysia Review, Dermaroller Watson Malaysia, Dermaroller Treatment Malaysia, Dermaroller Malaysia Murah


Assalamualaikum

Akhirnya baru ada masa nak update first impression review dermavib. Another new toys! Lol... Actually tertarik untuk dapatkan DERMAVIB ni sebab ada vibration dan juga led. Mane la tau boleh cepat ok kan semua masalah ni. Dua bulan lepas saya ada update mengenai jawline breakout dan sememangnya area jawline tu meninggalkan kesan yang sangat-sangat menyakitkan mata dan hati. Baru je skin nak bersih bebas jerawat dan parut dah pulak ada yang baru dan emmmm... Malas nak cakap dah... 

My review
  1. Ada vibration dan light dalam satu roller. 
  2. Agak sakit selepas rolling session berbanding dermaroller biasa. Tapi kesan merah lebih cepat hilang dan juga selepas rolling boleh lihat pori lebih mengecil.
  3. Replaceable head roller- boleh beli head roller lain-lain saiz.
  4. Agak mahal berbanding dengan dermaroller biasa - RM190
  5. Lebih mudah digunakan sebab ada vibration so tak perlu risau tentang pressure semasa rolling session
  6. Body material tak bagus macam 3 in 1 dermaroller. 
  7. Jerawat dah susah nak tumbuh daaa.. The best part yang paling saya dapat rasa I'm free from acne cume scar masih belum. Lol.. Compare dengan sebelum ni memang setiap minggu ada je la yang baru nak tumbuh. Hilang satu tumbuh satu. Grrrrr.
  8. Overall saya puas hati dengan dermavib ni dan lebih prefer guna dermavib sekarang sebab ada light therapy dan setiap light ada function yang tertentu. Boleh rujuk kat bawah ni untuk jenis light.
Result selepas 3 minggu guna DermaVib. Masa jawline breakout 2 bulan lepas memang tak buat langsung rolling session.


Fungsi setiap warna led.


Sekian sahaja review kali ni. Nanti nak cuba dermapen pulak tapi tak tahu lagi bile nak order sebab semua roller masih boleh guna even yang beli last year pun masih ok lagi jarum.

Untuk versi video saya rolling guna dermavib dan juga muka saya macam mane selepas rolling session boleh tengok kat [VIDEO DERMAROLLING DERMAVIB] atau boleh tengok video kat bawah ni.





0 Comment for "Review Derma Roller DERMAVIB Penghilang Parut "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top