You don’t have to be big. You have to be remarkable

Review Waterproof Deep Cleansing Brush Set

Review Waterproof Deep Cleansing Brush Set | Waterproof Deep Cleansing Brush | Electric Face Wash | Waterproof Cleansing Brush


Assalamualaikum

Quick sharing je hari ni mengenai Waterproof Deep Cleansing Brush  Set. Sebelum ni saya pernah guna Pobling Pore Super Sonic Pore Cleanser, kalian boleh baca kat [SINI].  Dua minggu lepas waterproof deep cleansing set ni sampai tapi saya tak dapat guna lagi sebab saya tak beli bateri lagi. Last week baru dapat test gune cleansing brush set ni. Best ke tidak?

Claims 
  • Waterproof design 
  • Ada 4 replaceable head - big brush, small brush, sponge, volcanic stone. 
  • Anti slipperry handle. 
  • Berkesan untuk membersih secara mendalam ke dalam pori dan menjadikan wajah lebih cerah, muda remaja, bebas minyak, merangsang peredaran darah, menghilangkan kelesuan di wajah dan membuat sel kulit mati. 
  • Memerlukan bateri 4AA 

My Review 
  1. Waterproof design memang memudahkan saya untuk gune mase mandi.. Kalau pobling dulu mase gune untuk cuci muke je, Dalam seminggu je saya gune lepas tu air masuk kat tempat bateri tu then dah tak boleh gune dah. Kalau brush ni tak masuk air pun kat bahagian bateri. 
  2. Replaceable head boleh gune dari muka sampai ke kaki. Hehe.. small brush dan sponge boleh gune kat muke, big brush untuk badan dan volcanic stone gune kat kaki.
  3. Design anti slippery yang sememangnya penting sebab mase tengah cuci muke tu kadang kala tangan bersabun licin jadi tak mudah terlepas dari tangan.  Lebih berat daripada pobling.
  4. Rotation brush - Mase mencuci berus tu berpusing, kalau pobling vibration. Yang ni tak de vibration tapi circular rotation. 
  5. Menggunakan bateri 4AA.. Agak tak best sebab kena gune bateri. Nanti nak cari yang rechargeable pula. Ok tak? Tapi kan air tak masuk pun kat bahagian bateri sebab memang betul-betul ketat. Kalau pobling yang saya beli tu air masuk sikit kat bahagian bateri.
  6. So far saya memang puas hati gune brush ni cuma kalau boleh adjust level rotation tu ke mesti lagi best. Lol.. 
  7. Harga lebih mahal tapi tak de la semahal Clarisonic. Boleh beli replaceable brush bila dah sampai mase untuk tukar. 
Recommended? Yes/No




0 Comment for "Review Waterproof Deep Cleansing Brush Set "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top