Special Offer

Author

Cukup Sampai Sini Je,,

Salam Semua..

Dear NBL....
Ari ni aku rasa sedih sgt2... Dan aku akan ingat sampai aku mati.. tarikh 18 December.. Sehari sebelum hari aku dilahirkan. Mungkin ari ni mak aku pun sakit nak lahirkan aku kot... Anak sulong la katakan.. Orang yang cakap anak sulong ni nak lahirkan sakit..

Tapi kali ni hati aku yang penuh dengan kesakitan...rasa macam ada duri je.. Bukan duri pokok bunga.. tapi duri yang ada racun ular berbisa tuh. Aku memang pantang ngan perkataan. Dengan perkataan je aku da boleh naik angin. Ni bukan pasal aku ni tak boleh kawal marah tapi bila da babitkan ngan orang yang aku sayang tak de maknanye nk profesional semua.  Aku tak suka bile orang yang aku percaya mula syak wasangka kat aku then tuduh aku macam-macam.. Apa kes nak tuduh2.. Ingat aku ni apa.. Patung tak de perasaan.. Tak pe.. Aku doakan kau dapat balasan daripada Tuhan sebab menuduh aku dan buat  hati aku sakit.. Tak de maknanye lagi...

P/S: BUAT BAIK TAK DIHARGAI BAIK BUAT JAHAT... KALAU LA MASA BOLEH DIUNDURKAN.. (MENYESAL KEMUDIAN TIDAK BERGUNA).
Tag : personal
0 Komentar untuk "Cukup Sampai Sini Je,,"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top