You don’t have to be big. You have to be remarkable

Suami "makan luar" Isteri Derita

Salam Semua...

Emm..ari ni banyak sgt nk share tapi untuk skang share pasal ni dlu. Suami suka "makan luar". Aku pun tak faham la kenapa la suami ni suka sangat cari pasal. "Makan kat luar" then balik rumah isteri merana. Eeee.. Kesian si isteri dapat suami macam ni. Kawin ingatkan bahagia tetapi akhirnya derita. Pas tu kalau tgk kat filem-filem bile isteri da dapat penyakit suami mula salahkan isteri yang curang. Walhal diri suami tu sendiri yang buat hal. Nak tahu lebih lanjut baca la berita kat bawah ni.. Jom baca... 


_________________________________________________________________________________ 
KOTA BHARU - Sikap segelintir suami yang kerap 'makan luar' dengan pelacur di negara jiran dikenal pasti menjadi punca ramai suri rumah di Kelantan dijangkiti penyakit HIV/AIDS berbanding wanita di negeri lain.

Presiden Majlis AIDS Se-Malaysia (MAC), Datuk Mohd. Zaman Khan, yang mendedahkan perkara itu berkata, gaya hidup bebas golongan lelaki terutama yang telah berkahwin menjadi faktor utama isteri dan wanita secara tidak langsung terdedah kepada jangkitan virus berkenaan.

"Ramai wanita yang menghidap HIV/AIDS mendapat (penyakit itu) daripada suami mereka, sesetengah orang (lelaki) pergi pada pelacur dan mereka terdedah (kepada jangkitan HIV/AIDS).

"Misalnya orang lelaki selalu pergi ke Sungai Golok, selepas melakukan 'lawatan' ke sana, mereka kembali pada isteri mereka yang kemudian telah menyebabkan wanita atau isteri mereka menerima akibatnya dengan dijangkiti virus berkenaan," katanya pada majlis sambutan Hari AIDS Sedunia 2010 peringkat kebangsaan disini semalam.
_________________________________________________________________________________

Aku rasa la kan if suami yang suka sangat "makan luar" ni better tak payah kawin la. Menyusahkan. Alasan nak kawin kononnya nak menghalalkan hubungan then nak dapatkan anak. Kehidupan hari ni makin kompleks ngan pelbagai masalah dan tingkah laku yang boleh mengurangkan kesejahteraan psikologi manusia.

SUMBER:KOSMO

P/S: KITA HIDUP HANYA SEKALI DAN HIDUP LA DGN AMAL KEBAJIKAN BUKAN HIDUP DENGAN KEJIAN ORANG.
Tag : AIDS, kosmo, pelacur
5 Comment for "Suami "makan luar" Isteri Derita"

bahaya betol...
makan kat umah ag best..ape daa.

masha allah! waht a life? comeback to islamic orders..that is right path.

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top