Special Offer

Author

Kedalaman Lubang Pusat Dan Jodoh

Assalamualaikum

Macam mana perjalanan hidup korang ari ni? Energetic and productive?? Aku? Life tetap flat seperti biasa. I'm still hoping for a good news. Ok la.. Back to my entry today.. Korang pernah tak dengar pasal kedalaman lubang pusat and jodoh ni? Sure penah kan. Tajuk entri tak boleh blah, skema je kan. Orang tua selalu ckp kalau lubang pusat dalam maknanye jodoh ngan orang jauh and kalau lubang pusat tak dlm maknenye kahwin ngan org dekat je. 



Cer tgk pusat korang skang? Hehe.. Dlm ke Jauh? And pasangan korang plak orang mana? Sama negeri ngan korang or org luar negeri? Macam-macam kan? Btw apapun kite mesti percaya bahawa jodoh ditangan Allah S.W.T and ianya telah pun ditetapkan sebelum kite lahir lagi. Tapi aku doakan semoga jodoh aku ngan Lurviey berpanjangan. Amin..

P/S: Jgn lupe cuci lubang pusat ok? Hehe


4 Komentar untuk "Kedalaman Lubang Pusat Dan Jodoh"

http://lolyphotogrape-blackqueen.blogspot.com/2012/02/segmen-i-love-blogging.html....jom join..dapatheader free!

ngee. lepas bace trus kena tgk pusat. hehe

dya pun..lepas bace entry ni terys tgk pusat.. haha

alamak...soryy yer...terbace la plak....huhuhhhh!!!!

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top