You don’t have to be big. You have to be remarkable

I Choose To...

Assalamualaikum

Ari ni sarat dengan berita yg menggemparkan.. Ceh.. Tak nak la story mory kat sini. It's not good.. Cume apa yg penting is kadang kala bile kite tahu something yg seakan-akan menggugat kedudukan kite membuatkan kite rasa tidak puas hati, stress dan tettt... Mula la mulut nk membuat dosa.. 

Apapun it's all about the choices.. Dlm hidup ni kite ada pilihan and we as human being bertanggungjawab ke atas diri kite sendiri. So di sini aku bertanggungjawab atas diri aku. Aku pilih utk tidak stress kerana ianya amatlah tidak menguntungkan. Walaupun kadang kala terasa stress and sometimes aku rasa amatlah unfair bgi aku but Allah ada dan Allah itu Wujud, Maha Mendengar.. Apa yg diperlukan adalah kesabaran.. Kesabaran adalah sesuatu yg amat sukar bagi aku. Untuk menanam kesabaran itu amatlah sukar tapi utk melontarkan kata-kata supaya bersabar amatlah mudah. Sebab tu org selalu bilang "ckp itu mudah tapi cube buat nak tgk" Ok Sekian..

P/S: Peace No War
Tag : emovere
1 Comment for "I Choose To..."

btl tu, bila tak puas hati kdg2 mulut kita ni ckp lepas je.
sabar ye cik naniey..tak mahu stress ye..:)

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top