You don’t have to be big. You have to be remarkable

Tabung Ahmad Sufi

Assalamualaikum

Macam mane nk mule eh.. Tak tahu kat mane nk mule..
Setiap hari bile login FB mesti hati terhibur tgk gambar adik Sufi yang super duper cute. Paling geram bile tgk pipinye yg tombam. Tapi jauh disudut hati, tersentuh dek ujian yang diberikan oleh Allah terhadap keluarga Ahmad Sufi. Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Lebih kurang dua bulan aku follow pages Tabung Ahmad Sufi and setiap kali melihat adik Sufi ni mcm-mcm perasaan yang ada dlm diri aku. 

Alhamdulillah semakin hari Ahmad Sufi makin better dan aku doakan adik comel ni terus sihat seperti baby yang lain tanpa memerlukan bantuan mesin oksigen seperti sekarang.




Ahmad Sufi 6.4.2012.
Assalamualaikum....Ini adalah gambar Ahmad Sufi Bin Romi Agus Syumadi...Ahmad Sufi dilahirkan pada 12 mac 2012 dan sejak lahir dia menghadapi masalah paru2 yang kritikal.kos perubatan Ahmad Sufi di Children Westmead Hospital, Sydney adalah tidak kurang dr AUD 3000 (RM9000)SEHARI.UNTUK MAKLUMAN,AHMAD SUFI TELAH BERADA DI RAWAT DI SANA MULAI DR 13 MAC SEHINGGA 26 APR. Dan kini Ahmad Sufi telah ditransferkan semula ke Canberra Hospital sehingga kini.Dan kos di Canberra Hospital pula tidak kurang dari AUD 1500 sehari.Di sini dengan rendah dirinya saya memohon sekiranya ada diantara anda yang sudi memberikan sumbangan kepada Ahmad Sufi bagi menampung kos perbelanjaan rawatan dia di sana.

BSN: 14133-41-00000395-4 :JULI YANTI LIDIA BINTI SUHAIMI(Ibu Saudara Ahmad Sufi)
MAYBANK: 152107010378 : JULI YANTI LIDIA BINTI SUHAIMI

Maya Syuhada Binti Suhaimi(Ibu saudara Ahmad Sufi)
CIMB: 14100000462201

Name : Romi Agus Shumadi Romi Suhaimi(ayah Ahmad Sufi)
Bank: St George Bank
Branch: 112 908
Account No: 411178305


Untuk makluman anda, Ahmad Sufi skang sudah dibawa pulang ke rumah (di Aussie). Alhamdulillah. Genap 3 bulan usia Ahmad Sufi, mama and babah dapat berita gembira. Ahmad Sufi da boleh keluar. Alhamdulillah. Aku yang baca status tu pun happy bile dgr Ahmad Sufi dpt discharge. Alhamdulillah.*bergenang air mata.

Adakah naluri keibuan dlm diri aku da diaktifkan? Oops.. Tetiba feeling mcm ibu-ibu. Biological Clock is ticking away. Semoga aku panjang umur and dpt merasai detik menjadi seorang isteri dan ibu.Amin...

Hari-hari bukak pages Ahmad Sufi nk tengok pipi dak comel nih. Teringin nk jumpe Ahmad Sufi. :)

P/S: Hidup ni penuh dengan ujian, ada org kena ujian yg lebih besar tapi aku ni baru sikit da kepoh..
Tag : emovere
4 Comment for "Tabung Ahmad Sufi"

pernah dengar cita baby ni..cian kan..moga terus diberi sinar dalam hidupnya ;-)

kesian kan.. kecik2 dah lalui penderitaan..comel pulak tu..moga si comel ni sht seperti baby2 yg lain. amin..

YaALLAH....kesiannya..

Moga ALLAH sembuhkan segala penderitaan yang di tanggung adik ini.. AMin..!

paling x sanggup dengar ceta mcm ni..sedih...huhuhu...nak nangis....moga adik sufi cpt sembuh

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top