Special Offer

Author

Setelah 5 Tahun Bersama

Assalamualaikum

Akhirnya hari ini aku terpaksa melepaskan kau ke tong sampah. Terima kasih kerana berkhidmat dan sentiasa memberikan keyakinan kepada aku.  5 tahun masa yang agak lame bagi aku. Susah senang bersama.. Tak pernah mencederakan aku. :) 


Alhamdulillah hari ni dah ari Isnin. Semoga hari Isnin penuh dengan semangat dan produktif. Aku pasrah.. 

Quick reminder for readers/followers: Sila gunakan browser Google Chrome instead of using Mozilla Firefox  

P/S: 95 % da recover. 


Tag : emovere
17 Komentar untuk "Setelah 5 Tahun Bersama"

bagusnya... lama bekhidmat... thn lama jugak yer... :-)

tamatlah riwayat lps 5 tahun. boleh tahan lamanya.

tahan lama betol yer.. lepas ni kasut ni mula la buat citer sedih dlm karangannnya.. hihi..

lamanya..! berbaloi2 beli.. :)

Salam kenal..comelnya entry ni..heheh..wah 5 thn..jangka masa yg ckup lama

lma tu..ayu tiap2 mgu kna bli ksut..kaki tajam sgt..hihi..cpt ja rosak..

lama gak 5 thn tew...abes da tempoh dia berkhidmat yea...

lama sgt dah tu.boleh beli baru nnt :)

lamanyaa..kalau husna mesti buang dya jauh2 dr penglihatan..

sebab tu berlambak je kasut yg boleh pakai lg..=P

beli baru nani! yeayea! :))

setuju. google chrome lg ok. -..-

last sekali kasut tu berkata"aku hanya sepasang kasut"...heheh mcm dulu2 kat sekolat wat karangan..

tapi mmg tahan btulkan kasut2?yang ada jenama ek?selalunya ada jenama mmg tahan kalau pakai..

akak dr xcdnt motor masa bujang dulu terus fobia nak pakai high heels

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top