Special Offer

Author

Di Ambang 2013

Assalamualaikum..

Kalian semua di mana malam ni? Walau di mana kalian berada harapnya kalian menjaga diri sendiri. Excited nak sambut tahun baru? Dengan baby baru? Bini baru? Oppss.. Sapa keluar tgk bunga api?? Saya hanya di bilik je. Mlm thun bru memang tak pernah keluar. Jalan sesak and saya tak suke sesak! Crowded gile! Dgn bermacam jenis manusia yang bermcm ragam. Jangan plak sbb saya tak suke crowded ckp saya tetttt..

Td dengar di radio pasal mlm tahun baru ni ramai si gadis hilang dara. 9 bulan lagi kedengaran la kes buang anak sana sini! Salah siapa?

Selamat tahun baru 2013? Da tanam azam? Da tetapkan matlamat yg nak di capai tahun 2013? Azam tahun 2012 da tercapai belum? Emm check balik and kaji and buatlah pembaharuan mana yang perlu. Jazakallah Khairan

12 Komentar untuk "Di Ambang 2013"

Macam-macam benda boleh berlaku di ambang tahun baru. minta kita semua dijauhkan daripada benda yang bukan-bukan. selamat tahun baru naniey :)

eh ! kita smalah , dduk diam2 dlm bilik ja :) hehe .

alhamdulillah..ada yg tercapai..:D

AJ sambut new year depan TV, bermesej dengan Mr.JR yang kena duty kat Dataran dan hadap lappy je....
Selamat, jimat masa dan tenaga...
Hehehhehheh.... =D

Ada yg tercapai ada yg postpone lagik! Hi hi...hepi new year Nanie..klik2 utk Nanie..

berharap mereka dpt berfikir dan pilih yg mana baik dan yg mana buruk..=)

husna pon ambang merdeka duk dlm bilik je..haha..

hepy new year nani...ada jg yg tercapai kan

selamat tahun baru nani. harap yg terbaik utk tahun ni.

ada yg tercapai ada yg terpaksa diteruskan dalam tahun 2013 ni. kita merancang Allah menentukan kan. :)

moga takda berita merobek jiwa dlm akhbar hari ni

akak pun xsuka dgn sesak2 ni,...

Deqla pun x ke mana semlm..sama la x suke sesak..rimas..menyesakkan napas je! huhuhu..

nur duk umah je nanie... :)

azam nur, mcm nanie jugak..nak jadi puan..hihihi

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top