Once you choose hope, anything's possible

Segmen Pencarian Bloglist Syu Deris

 Assalamualaikum.

Segment & Giveaway | Hari ni luangkan sedikit masa join Segmen daripada blogger Syu Deris. Segmen ni mudah dan yang menariknya segmen ni korang kena cari salah satu peribahasa yang ada dalam gambar yang diberikan. Ada yang belum join lagi segmen ni? Klik gambar bawah ni untuk join. 

Cari satu peribahasa dalam gambar ni

  1. Seperti anjing dengan kucing
  2. Seperti katak bawah tempurung
  3. Melentur buluh biarlah dari rebungnya
  4. Kura kura dalam perahu, pura pura tak tahu
  5. Sediakan payung sebelum hujan
  6. Kalau takut dilambung ombak, jangan berumah ditepi pantai
  7. Kaki Bangku
  8. Hidung Tinggi

Segmen ni berlangung selama tiga minggu bermula 23hb Jun hingga 14hb Julai dan 10 blogger terpilih akan disenaraikan dalam bloglist Syu Deris. Siapalah blogger bertuah tu ye..



5 Comment for "Segmen Pencarian Bloglist Syu Deris"

Selamat bersegmen kak naniey :)

selamat bersegmennn, kalau sempat nak join jugak la... dh lama x berperibahasa

Selamat bersegmen. Banyak dapat jumpa peribahasa tu. Semoga ada rezeki menang.

Salam Nanier.Result dah keluar tau.Terima kasih sudi join bersegmen dengan akak. Result boleh tengok dekat sini yer https://www.syuderis.com/2021/07/senarai-calon-terpilih-segmen-pencarian.html

Back To Top