Wordless Wednesday: Money Slave

Assalamualaikum

Sedikit kata dari aku
"Jangan jadi hamba duit, and jangan kerana duit buta mata hati, jangan kerana duit agama letak tepi, jangan kerana duit hilang nilai perikemanusiaan. Please la" 




P/S: Hari ni mungkin kamu diatas, Esok mungkin kamu di bawah. Mungkin juga kamu terlepas dari balasan dunia tapi TIDAK di akhirat.
8 Komentar untuk "Wordless Wednesday: Money Slave"

kadang-kadang ada orang yang sanggup buat apa saje untuk dapatkan duit...tapi parah kalau caranya tak betul...

btol tu.. jangan jadi hamba duit :)

betul tu..biar duit jadi hamba kita..hehe

duit memang boleh membutakan mata hati orang.zaman sekarang nie, orang sibuk nak kejar harta, yang lain semua jadi terabai..

susah nk cakp.. kita hanya boleh memberi nasihat, yg len terpulang masing2

seraammm tgk kucenk tu dear..huhu

ramai yg dah jadi hamba duit sekrg ni..kalo nk pilih suami pun nk yg berduit jew..kalo tak, bolayan jwbnya..tp x semua cam tu..huhu

p/s : kalo sudi support la deqla. :)

http://cikyayastory.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiakreatifelt-header-dulu_26.html

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top