You don’t have to be big. You have to be remarkable

Personalized Motivation Mug Dengan Printcious

Personalized Gift With Printcious | Idea Hadiah Istimewa Untuk Yang Tersayang | Personalized Gift Murah Dan Unik


Assalamualaikum 

Hello #madnessmonday.. Sebelum ni saya ada kongsikan mengenai idea hadiah yang unik untuk apa jua majlis yang kalian boleh dapatkan di Printcious. Macam mana cara nak customized gift boleh rujuk entri Personalized Gift Untuk Yang Tersayang Dengan Printcious . 

Saya order mug dan juga non woven bag untuk lihat hasil dari Printcious ni sebab beberapa tahun lepas saya pernah customized tiles masa FESKUM tapi sayangnya hasilnya kurang memuaskan dan duit pun melayang. Pasrah je la kan. Entri kali ni saya akan beri feedback mengenai Printcious ni dan kalian juga boleh lihat video di bawah (unboxing product). 

Pada hari Ahad saya menyiapkan design apa yang saya nak letak kat mug tu. Feeling macam design sangat kan. Lol. So setelah berpuas hati dengan design, wording yang saya nak letak kat mug dan juga non woven bag, saya place order dan checkout shopping cart jam 1.15 pagi (Isnin). Mug saya pilih warna pink macam blog nanieydotcom jugak dan kata-kata kat yang saya tulis 'Preuzmite Rizik da Budete Vi' which means Take The Risk Of Being You. Setiap apa yang ada atas mug dan juga di non woven bag tu ada maksudnya tersendiri tau.

Hari Khamis ada discussion, mase nak keluar,  tengok dekat box surat dan parcel ada yang saya punya. Lagi excited. Cepatnya! Hari Isnin order, hari Khamis dah dapat. Yay!!

My Review 
  • Shopping di Printcious sangat mudah dan mesra pengguna. Kalian boleh customise sendiri gift dengan mudah atau boleh guna design yang sedia ada di website Printcious.
  • Agak ragu pada mulanya dengan hasil takut jadi macam customized tiles dulu tapi yehaaa hasilnya SANGAT MEMUASKAN HATIKU INI. Memang cantik la. Saya tak pasti sama ada kalian boleh lihat jelas dalam video di bawah ini close up untuk mug dan juga bag. Overall memang puas hati! 
  • First Impression mase bukak plastik SkyNet tu tengok packaging (box) dari printcious yang sangat cantik dan menarik. Tak sangka pulak sampai box packaging cantik macam tu. Then box mug tu pun cantik, siap letak bubble wrap untuk memastikan barang tidak pecah. Thank Printcious! 
  • Harga berpatutan dan juga cepat! Dalam masa 3 hari dah sampai. Boleh shopping lagi lepas ni. Hehe... 
  • Hasil print atas mug tu sangat cantik dan jelas tak macam certain tempat yang offer customise gift tapi hasil kurang cantik dan kemas. 

Lepas ni dah boleh guna mug baru untuk minum coffee setiap pagi (actually saya nak guna) dan bile rasa malas boleh baca kata-kata kat mug tu as motivation injection. Lurviey jelly sebab tak de pun untuk him. Tak pe next order ye ney. So, boleh tengok video unboxing item yang saya beli dari Printcious.




Nak jugak mug cantik macam ni? Boleh ke www.printcious.my . Sekarang ada promosi 30% untuk mug yang macam saya beli ni. Magic mug pun ada. Terjah sekarang untuk lihat apa yang best ditawarkan oleh PRINTIOUS. Till then see you next post. Have a great monday!


Website 
http://www.printcious.my

Facebook 

Instagram 



0 Comment for "Personalized Motivation Mug Dengan Printcious "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top