You don’t have to be big. You have to be remarkable

Budak Lelaki 5 Tahun Di Rogol

Salam Semua..

Selamat Petang.. Berapa jam lagi nak abis waktu keje then boleh balik berehat.. Esok nk keje lagi.. Bosan sungguh aku dgn rutin mcm ni.. Well balik jap lagi aku ada phone interview.. Semoga semuanya berjalan dengan lancar.. I need new job!!! Ok2.. back to the entry.. Kita seringkali dgr pasal budak perempuan yang kena rogol, gangguan seksual kan.. Lelaki sgt jarang kita dgr.. Tapi kalau kat luar negara banyak kes yg direkodkan berkenaan salah laku seksual terhadap kanak-kanak lelaki.. Jom terjah korek info..


NEW YORK - Seorang budak lelaki berumur lima tahun mengalami serangan seksual yang dilakukan oleh empat daripada rakan kelas tadikanya di sini, kata ibunya, Yenny Valero.

Valero dari Astoria di daerah Queens di bandar raya ini mendakwa serangan ke atas anak lelakinya itu berlaku di dalam tandas sekolah tersebut beberapa minggu sebelum penghujung tahun akademik baru-baru ini.

Si mangsa kini mengalami serangan fizikal dan tekanan ekoran serangan yang berlaku pada Jun lalu itu.

"Anda tidak pernah menjangkakan kejadian ini akan berlaku ke atas anak anda," kata Valero.
Dia kini merancang untuk menyaman pihak pengurusan bandar raya kerana anaknya diserang, didera secara seksual dan dirogol.

"Saya tidak pernah menjangkakan kejadian ini akan berlaku terhadap anak anda terutamanya di sekolah," tambah Valero kepada akhbar Daily News. - Agensi

Sumber: Kosmo Online

P/S: Selalu kalau kes budak lelaki kena buli or apa2 salah laku mesti port toilet jadi pilihan.. Kenapa eyh?
0 Comment for "Budak Lelaki 5 Tahun Di Rogol"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top