You don’t have to be big. You have to be remarkable

Wanita Berambut Afro terbesar di dunia

Salam Semua...

Apa khabar ari ni? Monday blues??? Terasa malas je ari isnin.. Tapi aku percaya kalau kerja yang kita suka, kita akan buat dengan rasa happy dan kejap je masa tu berlalu.. Tapi kalau kita tak suka keje tu kita akan sentiasa tgk jam.. Tunggu abis waktu keje.. But nowadays we have no choice. Utk sesuap nasi terpaksa la kita keje. Kalau memilih keje mmg susah la.. Tanam anggur tanpa duit la..Hari ni seleksi artikel aku adalah "Wanita Berambut Afro Terbesar di Dunia.." Moh le baca entri ni..

Pegang rekod dunia ni..
NEW ORLEANS, Amerika Syarikat (AS) - Ramai suami dan teman lelaki gemar mengadu bahawa kaum wanita mengambil masa terlalu lama untuk berdandan, lapor sebuah akhbar semalam.
Namun, bagi seorang wanita di sini, Aevin Dugas, dia terpaksa mengambil masa dua hari untuk mencuci dan mengeringkan rambut kerinting afronya.
Dugas, 36, merupakan pemegang rekod dunia Guinness Book of Records untuk kategori rambut afro asli terbesar di dunia.Dia yang merupakan seorang pekerja agensi sosial, mengambil masa 12 tahun untuk menyimpan rambutnya hingga setebal 1.32 meter. Dugas pernah menangis di lapangan terbang selepas pihak keselamatan AS memeriksa rambutnya untuk memastikan tiada bahan letupan disembunyikan di dalam 'mahkota' wanita itu. - Agensi

Sumber: Kosmo Online

P/S: Boleh rebonding tak rambut Afro?
0 Comment for "Wanita Berambut Afro terbesar di dunia"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top