Special Offer

Author

Tertembak Pistol Paku di kepala

Salam Semua..

Aduhai... siannya kat budak pompuan ni, kepalanya tertusuk paku.. Gile la pekerja binaan ni.. Pistol paku tu kn sensitif jgn la main2 kan da tertembak. Sapa yg susah.. Pelik betul zaman skang ni..
Korang baca la berita penuh yg dipetik dari Kosmo Online. Aku mmg suka online baca berita tp sbb pc kt tmpt aku tu bengong kosmo je la yg dpt aku bukak dengan jayanya. Harian metro haram dpt baca guna pc tu. Sigh**


URUMQI, China - Seorang budak perempuan berusia tujuh tahun, Dina dibedah di sebuah hospital di sini untuk mengeluarkan paku sepanjang lima sentimeter di kepalanya, lapor sebuah akhbar kelmarin.
Kejadian itu berlaku selepas seorang pekerja pembinaan di rumah ibu Dina di wilayah Xinjiang tertembak sebatang paku dengan menggunakan pistol paku ke arah kepala budak perempuan tersebut semasa sedang bekerja.
Sebelum itu, dia secara berjenaka mengacukan pistol tersebut ke arah sekumpulan kanak-kanak termasuk Dina sambil berkata: "Pergi jauh-jauh".
"Dia menjerit dan kami dapat melihat lubang kecil pada kepalanya dengan darah mengalir keluar. Bapanya segera membawanya ke hospital," kata ibu Dina, Ha Mina. - Agensi

Sumber: Kosmo Online

P/S: Macam-macam berita dari negara China.
0 Komentar untuk "Tertembak Pistol Paku di kepala"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top