You don’t have to be big. You have to be remarkable

Larian Pakaian Dalam Di Amerika

Salam Semua..

Santapan pagi untuk korang yg masih malas nk celik mata.. Bangun la wei.... Da siang da.. Pergi keje/study sapa2 yg berkenaan.. Sigh** aku dlm mood kemalasan nk pergi keje kot.. Tapi apa bleh buat.. Hidup mesti diteruskan.. Kena cari experience.. aku tak nak tanam anggur.. Jom ushar artikel Larian Pakaian Dalam.


SALT LAKE CITY, Amerika Syarikat (AS) - Beribu-ribu orang menanggalkan pakaian mereka dan berlari dengan memakai pakaian dalam di bandar ini kerana membantah undang-undang negeri yang dianggap kolot.
Penganjurnya, Nate Porter berkata, acara yang dikenali sebagai Larian Pakaian Dalam itu diadakan pada Sabtu lepas untuk memprotes sistem politik konservatif di Utah.

Pihak penganjur, bagaimanapun, tidak membenarkan orang ramai berbogel dalam larian berkenaan.Mereka sebaliknya berlari dengan memakai coli, seluar dalam, gaun malam dan seluar pendek manakala sebahagian peserta turut menulis mesej-mesej yang menyokong perkahwinan sejenis di dada serta belakang mereka.Menurut Porter, sekitar 3,000 orang mengambil bahagian dalam larian sejauh 1.6 kilometer itu di pusat kota raya ini. - AP

Sumber: Kosmo Online

P/S: Kalau Malaysia buat mcm ni alamatnya semua org dtg.. Mat saleh dtg pakai bikini pun da terjojol mata keluar..
0 Comment for "Larian Pakaian Dalam Di Amerika"

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top