Special Offer

Author

Mengidam Belida/Potak di Tembeling

Salam Semua..


Ikan Belida/Potak
Saat dan ketika ini aku sangat2 teringin makan ikan belida/potak masak sambal merah kering. Sedapnya.. Makan panas-panas musim hujan.. Perghh.. Da 10 tahun da aku tak menjamu lubang tekak aku ngan ikan ni. Ye la mana nak dapat ikan ni.. Bukan senang. Tapi kalau kat Ulu Tembeling dlu selalu dapat makan. Kini, tidak lagi. :( Tak kan la nk ke Ulu Tembeling semata-mata nk makan ikan ni kan.. Sigh** Kat Kelantan tak pernah jumpa plak. Sungai mana la yang ada ikan ni. Dulu mama and papa suka mengail setiap petang masa kat Kg Bantal. Aku tukang tengok je sebab aku tak suka memancing. Now, segalanya berlalu..Tak dapat lagi makan ikan ni (sedih, nk jugak ikan ni tapi kat mane?)

P/S: Ikan sungai sangat nikmat :)
0 Komentar untuk "Mengidam Belida/Potak di Tembeling"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top