You don’t have to be big. You have to be remarkable

Serum Mesowhite Murah Malaysia

Serum Mesowhite Murah Malaysia | Authorized Dealer Mesowhite Serum |  Serum Mesowhite Online Fake | Serum Mesowhite  Fake  


Assalamualaikum

Serum mesowhite memang ramai yang cari baik untuk personal use ataupun untuk spa. Entri kali ni tak cakap pasal kelebihan menggunakan serum mesowhite tapi untuk memberikan info bahawa serum mesowhite yang dijual kat online adalah FAKE FAKE FAKE.  Ramai yang tanya mengenai serum mesowhite ni nak gune mase buat microneedling treatment. Saya memang tak jual produk serum, or krim parut. Di sebabkan ramai yang tanye saya pun berminat nak tahu mengenai serum ni. Saya cari info berkenaan meso ni dan dapat contact person, Sylvia dari Poland and she gave me contact person kat Malaysia ni. 

Saya pun terus whatsapp PIC kat Malaysia ni tanya berkenaan serum mesowhite ni macam mane nak beli. Saya pernah whatsapp & sms dan pertanyaan pertama 'are u salon owner'.  Then die cakap kalau nak try boleh datang kat main branch kat Kuchai Lama.. Kena la buat appointment dulu before datang. Kalau sesapa yang ada dermapen tu boleh beli serum Dermedics ni tapi kena walk in and consult dulu la.  Not recommend using hand untuk apply serum ni sebab membazir. So kena ada dermapen untuk absorption yang lebih berkesan.

Sesapa yang nak dapatkan serum mesowhite or lain-lain jenis serum boleh walk in kat Kuchai Lama atau Setia Walk. Dalam pasaran sekarang banyak yang jual fake serum. Jadi untuk kalian yang tengah mencari mengenai serum mesowhite ni boleh tengok kat sini untuk maklumat lebih lanjut -> https://goo.gl/cx4IF1 .Saya kongsikan je. 
UPDATED INFO DARI PIHAK DERMEDIC MALAYSIA 



0 Comment for "Serum Mesowhite Murah Malaysia "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top