You don’t have to be big. You have to be remarkable

Review Skinfood Choco Eyebrow Powder Cake Yay or Nay

Review Skinfood Choco Eyebrow Powder Cake | Eyebrow Powder | Skinfood Product  


Assalamualaikum 

My kinda sunday funday morning sediakan tea time untuk petang ni dan lunch of the day hari ni masak lemak ikan keli. Cuti pun extend lagi 5 hari. Hari ni nak review Skinfood Choco Eyebrow Cake ni.  Yay or Nay? 

Kalau kening ni saya tak pandai dan tak pro sangat tapi teringin la nak conteng conteng kening. Yang penting jangan cukur! Saya tak berapa reti nak bentukkan kening sebab kening saya tebal. Adehhh.. Terlebih kang macam Shin Chan plak. Lol... Kalau tengok trend kening dulu dan sekarang ni berbeza. Kalau dulu zaman sekolah sibuk budak sekolah nak cukup kening bile dah habis SPM. Trim biar nipis gile. Sekarang pula trend buat kening tebal. 


Review 
  1. Harga saya kurang pasti sebab range price saya check untuk Skinfood eyebrow ni dari RM20++-RM56++ (saya dapat RM18 di Althea)
  2. Kompak dan mudah dibawa 
  3. Berus yang dibekalkan tak ok bagi saya. Susah nak apply. Saya kena gune angle brow brush yang lain then untuk fill saya gune brush yang disediakan ni.
  4. Pigmented is great. I likeeeee.. dan juga ada bau coklat.
  5. Not waterproof so, mudah tanggal kalau kena air tapi bagus sebab nak solat senang nak cuci. 

Repurchase? Yes/No

Saya prefer gune jenis gel untuk bentukkan kening. Lebih senang cume kalau terover tu nampak pelik la pulak.. Grrr... Nanti nak try gune eyebrow powder cake ni as eyeshadow. Ok ke tak? Lol..


0 Comment for "Review Skinfood Choco Eyebrow Powder Cake Yay or Nay "

Terima kasih kerana sudi meninggalkan komen. Komen kalian akan ditapis agar tidak wujud sebarang kekeliruan terhadap entri yang telah disiarkan

Terima kasih tinggal komen kat sini. :)

Back To Top