Special Offer

Cara Buang Kutu Babi Dengan Mudah

Cara Buang Kutu Babi Dengan Mudah | Cara Buang Kutu Babi Dalam Telinga | Cara Buang Kutu Babi Kat Mata | Petua Buang Kutu Babi


Assalamualaikum...

Tertarik nak kongsi mengenai cara buang kutu babi ni. Masa kecik kutu babi pernah meletak kat mata. Meraung la nak buang tu. Pergi main kat pokok pokok sangat kan.. Dapat kutu babi tak pasal-pasal. Dah la sakit, nak buang lagi sakit. Saya masih ingat papa yang buangkan tapi tak gune apa pretua pun. Tanye mama tadi tak sapu or gune apa-apa ke. Mama cakap, kutu babi pun tak kenal, mase tu baru tahu. Lol.. Kutu babi so called sikenit, cikenit.


Petua orang lame yang popular untuk buang kutu babi ni menggunakan tembakau dan kapur sireh.







Ramai yang cadangkan kat akak yang ada masalah kutu babi yang susah nak buang guna tembakau. Ada juga yang cadangkan gune ridset dan juga rujuk pakar perubatan. Kalau kalian pilih yang mane? Ada yang pernah lekat dengan kutu babi ni? Grrr.. Perubatan moden atau petua orang lama yang jadi pilihan?
0 Komentar untuk "Cara Buang Kutu Babi Dengan Mudah"

IKLAN


PopAds.net - The Best Popunder Adnetwork
Back To Top